Toon posts:

PC herkent geen monitor, geen muis, geen toetsenbord, etc.

Pagina: 1
Acties:

• hehehehehe
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 04-11-2010
Hallo,

Ik heb gisteren een computer gekocht bij Alternate. Heb het zelf samen gesteld en zelf geassembleerd. Als ik de computer nu op wil starten detecteerd hij geen monitor, muis of toetsenbord, etc. Ik heb de boekjes die er bij zaten er op nageslagen en nog wat dingen geprobeerd maar dat bood allemaal geen oplossing. Ik zat zelf te denken aan dat de CPU helemaal niet gedetecteerd wordt, zal dat kunnen? En hoe verhelp ik dat? Ik heb de CPU volgens het boekje ingeplaatst dus het zou in principe gewoon moeten werken op deze manier.

Dit zijn mijn specs:

Scythe Mugen 2 Rev.B SCMG-2100
AMD X6 II1090T 3200 BLACK 9MB
D3 8GB 1333-999 K2 KVR (2 keer)
Asus1.2 D5 X ENGTX470/2DI/V2 R
Seagate 2 TB SAT2 32000542AS
LG BH10LS 10x SA LS Bk B
OCZ ModXStream Pro 700W ATX2
MS Win 7 HoPr 64k 1pk NL SB
Antec Nine Hundred II Black ATX
Asus M4A87TD EVO A870 FRG SA

Het is dus nogmaals zelf geassembleerd.

• hehehehehe
Waar ik inmiddels ook achter ben: de bios start niet op.

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zitten alle kabels, en dan met name de stroomkabels, goed?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• hehehehehe
Voor zo ver ik weet wel. Ik heb alles er nog eens uitgehaald en er weer in gedaan. Zelfde probleem.

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Mogelijkheid om onderdelen in een andere pc te testen? Het zou prima een dood moederbord of een dode processor zijn. Koppel anders eens alles los wat je niet direct voor het booten nodig hebt en kijk dan nog eens. Ook eens spelen met configuratie van geheugenbankjes.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee