Hoi allemaal,
Gister heb ik een nieuw moederbord gehaald bij Alternate.
Omdat mijn oude moederbord kapot is gegaan door het flashen van de bios.
Maar nu zit ik met het probleem dat dit nieuwe moederbord de m4n75td evo mijn grafische kaart niet herkend.
Hij begint wat te piepen tijdens het booten en vervolgens draait de fan van mijn grafische kaart op 100% wat ik kan horen. En zo blijft hij dan niets doen. Ik heb een andere grafische kaart er in op dit moment de 7600gt die het prima doet. Nu heb ik nog even mijn graka getest in een andere pc waar hij uitmuntend werkt.
Ik heb ook de bios geupdate naar de laatste versie dus daar kan het niet aanligen. is het mischien een ander probleem?
Edit: Ohja het groenegeelige lampje op de GRAKA brand ook zoals het hoort.
Setup:
XFX 9800GTX+
M4N75TD evo
Amd Athlon 2.6 x4 AM3
1600mhz Kingston HyperX geheugen DDR3
PSU: Dell 550W
Bios versie: 1201
Date: 06/01/2010
American Megatrends Inc.
Geprobeerd:
Ander PCI-E slot, andere grafische kaart(werkt), andere voeding er bij gehad, stekkertjes gecontroleerd, goed aangedrukt, ander dvi poort geprobeerd
Gister heb ik een nieuw moederbord gehaald bij Alternate.
Omdat mijn oude moederbord kapot is gegaan door het flashen van de bios.
Maar nu zit ik met het probleem dat dit nieuwe moederbord de m4n75td evo mijn grafische kaart niet herkend.
Hij begint wat te piepen tijdens het booten en vervolgens draait de fan van mijn grafische kaart op 100% wat ik kan horen. En zo blijft hij dan niets doen. Ik heb een andere grafische kaart er in op dit moment de 7600gt die het prima doet. Nu heb ik nog even mijn graka getest in een andere pc waar hij uitmuntend werkt.
Ik heb ook de bios geupdate naar de laatste versie dus daar kan het niet aanligen. is het mischien een ander probleem?
Edit: Ohja het groenegeelige lampje op de GRAKA brand ook zoals het hoort.
Setup:
XFX 9800GTX+
M4N75TD evo
Amd Athlon 2.6 x4 AM3
1600mhz Kingston HyperX geheugen DDR3
PSU: Dell 550W
Bios versie: 1201
Date: 06/01/2010
American Megatrends Inc.
Geprobeerd:
Ander PCI-E slot, andere grafische kaart(werkt), andere voeding er bij gehad, stekkertjes gecontroleerd, goed aangedrukt, ander dvi poort geprobeerd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2010 19:29 ]