• Bartack
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 04-06-2020

SPECS C3:
Beschikbare kleuren:

* Warm Grijs
* Zilver
* Goudbruin

- Afmetingen: 111 x 47,5 x 11 mm
- Gewicht (met batterij): 100 g
- 2,4" Touchscreen 240x320
- 5 megapixelcamera (2592 x 1944 pixels)
- Intern geheugen: 30 MB
- Quad band GSM
- WCDMA
- WLAN 802.11 b,g,n
- GPRS klasse B
- EGPRS klasse B
- HSDPA categorie 9 en 5
- 3,5 mm AV-aansluiting
- Bluetooth versie 2.1 met Enhanced Data Rate
- BL-5CT 1050 mAh Li-Ionbatterij
- Series 40 6th edition

Voor alle specs klik hier

Release: Q3 2010

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SPECS X3:
Beschikbare kleuren:

* Lichtblauw
* Witzilver
* Roze
* Donker metaal
* Lila

- Afmetingen: 105,6 x 48,4 x 9,6 mm
- Gewicht (met batterij): 78 g
- 2,4" Touchscreen 240x320
- 5 megapixelcamera (2592 x 1944 pixels)
- Intern geheugen: 50 MB
- Quad band GSM
- WCDMA
- WLAN 802.11 b,g,n
- GPRS klasse B
- EGPRS klasse B
- HSDPA categorie 9 en 5
- 3,5 mm AV-aansluiting
- Bluetooth versie 2.1 met Enhanced Data Rate
- BL-4C 860 mAh Li-Ionbatterij
- Series 40 6th edition

Voor alle specs klik hier

Release: Q3 2010

[Voor 55% gewijzigd door Bartack op 13-10-2010 19:21]

• Bartack
Aangezien ik meer dan de helft van de functies van mijn huidige GSM (HTC S740) niet gebruik en ik niet alleen een touch screen wil denk ik dat dit de opvolger wordt.

Ik hoop alleen dat hij snel zal uitkomen.

• Bobbika
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 21-09 07:07
Volgens de Finse online Nokia winkel komt deze in oktober uit voor € 179. Laat maar komen! Alhoewel ik zelf voor de C3-01 (Touch and type) zal gaan. :o

[Voor 6% gewijzigd door Bobbika op 01-10-2010 19:27]

• Bartack
De C3-1 en de X3-2 zijn ook eigenlijk dezelfde toestellen. De enige verschil wat ik heb kunnen ontdekken zijn
- De C3 kan 32Gb aan extra geheugen aan de X3 "maar" 16.
- De accu van de C3 heeft meer capacieit
- De C3 heeft een flitser

Voor mij zijn de verschillen maar minimaal. Ik vind alleen de looks van de X3 beter (smaak is natuurlijk heel persoonlijk). Ik ben benieuwd wat het prijsverschil zal zijn.

• Thedr
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 20:48
Voor mij gaat het ook de C3-01 worden ivm flitser en stevigere behuizing, vind het alleen jammer dat er geen (A)GPS sensor inzit... vind dat zo af en toe toch wel erg handig :) Verder voldoen deze twee toestellen aan al m'n wensen. Ik hoop vooral op een lange (werkelijke!) stand-by tijd.
Maargoed, hopelijk komen deze twee toestellen snel beschikbaar :Y)

Asus X5QSF || Dell XPS15 || Nokia 8.1

• Roger525
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 26-02-2019
Ik ben ook zeer geboeid door dit toestel en de C3 T&T. Q4 is begonnen, hoop dat ze binnenkort te koop zijn idd :)

Ik gebruik nu dagelijks een Nokia 5800 en heb daarvoor een Samsung Blackjack 2 en een iPhone (1st gen) gehad. Ik ben nu toch tot de conclusie gekomen dat een smartphone voor mij weinig meerwaarde heeft. Alles wat ik op mijn telefoon doe, kan ik ook met de X3 of C3 T&T doen. Af en toe beetje muziek luisteren, fotootje maken, snel even wat nazoeken op google... Daar heb je tegenwoordig, zo blijkt, geen smartphone meer voor nodig. Bovendien merk ik dat ik op mijn 5800 vrijwel alle tekst via de onscreen numerieke keypad invoer i.s.m. T9, en een fysiek toetsenbord vind ik daar toch prettiger voor.

Ondanks dat ik deze telefoon mooier vind dan de C3-01, denk ik toch dat ik voor de C3-01 ga. De buitenkant is van RVS, wat mij meer aanspreekt, hij heeft een flitser, en de toetsenbord layout is standaard en heeft dus geen gewennigsperiode nodig.

Als deze telefoons uitkomen (ik denk tegelijk) ga ik er zeker 1 kopen, en vervolgens als mijn abbonnement afloopt gewoon als simonly verlengen, wat voordeliger is. Ben zeer benieuwd :)

• Bartack
Ik denk dat ik, zodra de telefoons uit zijn, in de winkel ga kijken welke voor mij het mooiste/practice is. Het design van de X3 spreekt me meer aan maar de C3 lijkt me kwalitatief beter. Maar daar kom ik in de winkel wel achter.

Misschien is het handig om de Topic naam te veranderen naar:
Het Nokia C3/X3 Touch and Type topic

Eens kijken hoe dat moet :)

• Thedr
Bartack schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:39:
Ik denk dat ik, zodra de telefoons uit zijn, in de winkel ga kijken welke voor mij het mooiste/practice is. Het design van de X3 spreekt me meer aan maar de C3 lijkt me kwalitatief beter. Maar daar kom ik in de winkel wel achter.

Misschien is het handig om de Topic naam te veranderen naar:
Het Nokia C3/X3 Touch and Type topic

Eens kijken hoe dat moet :)
Geen verkeerd idee... heeft de C3-01 ook meteen een topic, en hardwarematig zijn ze onder de motorkap een heel eind hetzelfde, op de flitser na dan.

• Roger525
Lijkt mij ook een goed plan :) Scheelt weer een topic. Ik denk dat deze telefoons qua beschikbaarheid en tweakability nagenoeg gelijk zullen zijn.

• Bartack
Ik zal vrijdag deze sluiten (laten sluiten) en dan het nieuwe topic starten.

[Voor 5% gewijzigd door Bartack op 13-10-2010 13:48]

• Thedr
Bartack schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 13:48:
Ik zal vrijdag deze sluiten (laten sluiten) en dan het nieuwe topic starten.
Je kunt de topicnaam toch ook (laten) veranderen? Blijft ie iig overal in de bookmarks staan enzo... OP ziet er ook strak uit wat mij betreft, alleen even (laten) aanvullen met de C3-01 info.
edit: Het kan snel gaan hier op GOT... mooi dattie al veranderd is :)

[Voor 10% gewijzigd door Thedr op 13-10-2010 16:11]

• Bartack
Ik heb de C3 toegevoegd met pics en info.

Jammer dat de C3 niet in het zwart komt. Maar gelukkig ziet de "Warm grijze" (laatste pic van de C3) er ook goed uit.

[Voor 63% gewijzigd door Bartack op 13-10-2010 19:23]

• Deurges
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 04-09 11:06
Op de site van T-mobile staat de X3 al:

Link naar T-mobile

Moet je wel 10 weken wachten? Ga er toch vanuit de hij eerder in de shops ligt..

• Roger525
Deurges schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:58:
Moet je wel 10 weken wachten? Ga er toch vanuit de hij eerder in de shops ligt..
Ja lijkt mij ook ja... Lijkt mij dat ze 'm zelf ook nog niet hebben en ook niet weten wanneer ze 'm precies krijgen.

• Deurges
Roger525 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:46:
[...]

Ja lijkt mij ook ja... Lijkt mij dat ze 'm zelf ook nog niet hebben en ook niet weten wanneer ze 'm precies krijgen.
Typisch T-mobile hahaha. Gelukkig hebben we internet.

Als de X3 zo fijn aanvoelt als mijn 6500 Classic Black, ben ik verkocht. Heb hem al sinds de release, dus tijd voor een andere..

• Yasintha
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 23:28
Goed dat er een topic is over de nokia x3 en de c3. Ik wou eerst een nokia c5, maar nadat ik deze heb gezien was ik verkocht. Ik zou het liefst een touch 'n type gms met navigatie willen hebben, maar je kan niet alles hebben.

• Thedr
Yasintha schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 18:56:
Goed dat er een topic is over de nokia x3 en de c3. Ik wou eerst een nokia c5, maar nadat ik deze heb gezien was ik verkocht. Ik zou het liefst een touch 'n type gms met navigatie willen hebben, maar je kan niet alles hebben.
Daar hebben meer mensen 'last' van... zou graag navigatie/gps sensor op de C3-01 zien, dan was het helemaal perfect! Of de C5 met een touchscreen (wel de numerieke toetsen behouden graag!), dan wist ik het ook wel :Y)

• Yasintha
Thedr schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:35:
[...]

Daar hebben meer mensen 'last' van... zou graag navigatie/gps sensor op de C3-01 zien, dan was het helemaal perfect! Of de C5 met een touchscreen (wel de numerieke toetsen behouden graag!), dan wist ik het ook wel :Y)
Ik hou ook zeker van me numerieke toetsenbord, dat qwerty toetsenbord hoeft van mij niet zo. Ik had ergens gelezen dat nokia meer touch 'n type telefoons gaat maken. Dus er zal er vast nog wel eentje komen met navigatie. Alleen weet ik niet of ik zo veel geduld heb om daar op te wachten. En ik denk dat de komst van meerdere touch 'n type telefoons ook afhangt van de verkoopcijfers van de x3 en de c3.

• Thedr
Yasintha schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:58:
[...]

Ik hou ook zeker van me numerieke toetsenbord, dat qwerty toetsenbord hoeft van mij niet zo. Ik had ergens gelezen dat nokia meer touch 'n type telefoons gaat maken. Dus er zal er vast nog wel eentje komen met navigatie. Alleen weet ik niet of ik zo veel geduld heb om daar op te wachten. En ik denk dat de komst van meerdere touch 'n type telefoons ook afhangt van de verkoopcijfers van de x3 en de c3.
Zelfde idee hier... goede kans dat er meer in de pijplijn zitten, maar kan en ga daar ook niet op wachten. In januari loopt m'n abonnement af, bovendien is mijn N82 (en dan vooral de batterij) nodig aan vervanging toe. Daarom wil ik nu ook vooral een niet te dure telefoon, die wel alle belangrijke functies aan boord heeft.

• Roger525
Nouja, als het moet heb je natuurlijk nog altijd bluetooth gps ontvangers. De vraag is natuurlijk of er ook geschikte navigatiesoftware voor Symbian S40 6th FP1 is. Zou Ovi Maps zoals ik dat nu op mijn 5800XM heb ook beschikbaar zijn op de C3-01/X3-02? Gratis navigatie ftw :)

--edit--

Op maps.nokia.com staan meer S40 telefoons die Ovi Maps met navigatie draaien. Deze hebben echter wel allemaal een ingebouwde GPS antenne en de enige manier om Maps met navigatie erop te krijgen is via een firmware update... Kwestie van afwachten dus of ze dit gaan toestaan op de C3/X3 TnT.

[Voor 33% gewijzigd door Roger525 op 19-10-2010 23:56. Reden: toevoeging informatie]

• Yasintha
Thedr schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:16:
[...]

Zelfde idee hier... goede kans dat er meer in de pijplijn zitten, maar kan en ga daar ook niet op wachten. In januari loopt m'n abonnement af, bovendien is mijn N82 (en dan vooral de batterij) nodig aan vervanging toe. Daarom wil ik nu ook vooral een niet te dure telefoon, die wel alle belangrijke functies aan boord heeft.
Me nokia 6220 classic is eerder dit jaar overleden. Heb nu een lg die is waardeloos voor internet, kan er geen youtube filmpjes op bekijken. Dus ik ga maar weer terug naar nokia. Waarom ga je niet aan de bb? Niet dat het iets voor mij is hoor, maar het lijkt als of iedereen er tegenwoordig een heeft. Geef mij maar gewoon een nokia.
Die x3 zou eigenlijk het vorige kwartaal al uitkomen. Maar dat is dus niet gelukt. Tenministe niet in Nederland.
Ik wacht met spanning op de c3.

• Yasintha
Roger525 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:20:
Nouja, als het moet heb je natuurlijk nog altijd bluetooth gps ontvangers. De vraag is natuurlijk of er ook geschikte navigatiesoftware voor Symbian S40 6th FP1 is. Zou Ovi Maps zoals ik dat nu op mijn 5800XM heb ook beschikbaar zijn op de C3-01/X3-02? Gratis navigatie ftw :)

--edit--

Op maps.nokia.com staan meer S40 telefoons die Ovi Maps met navigatie draaien. Deze hebben echter wel allemaal een ingebouwde GPS antenne en de enige manier om Maps met navigatie erop te krijgen is via een firmware update... Kwestie van afwachten dus of ze dit gaan toestaan op de C3/X3 TnT.
Ik heb een tomtom, maar heb ook niet altijd zin om hem mee te nemen. Dus een gsm met navigatie zou wel handig zijn.
Het worddt dus afwachten of er een update komt, maar ja als die er komt denk ik niet dat ik er veel aan heb ik ben daar niet zo handig mee.

• Thedr
Roger525 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:20:

--edit--

Interessant! Had ook al over die optie nagedacht, alleen wist niet dat er ook software beschikbaar is voor S40. Nu maar hopen dat de Finnen ons dat plezier/gemak gunnen.

edit: @Yasinta: Voor mij zijn vooral agenda/taken/contacten en synchronisatie daarvan, mp3 speler en evt fm radio en bellen en smssen belangrijk. Bluetooth hoort tegenwoordig standaard op een mobiele telefoon en internet (via WLAN) is ook wel erg handig maar gebruik ik maar af en toe, misschien icm een touch scherm dat navigeren wat makkelijker is. Verder vind ik de C3-01 erg interessant vanwege zijn (hopelijk) lange stand-by tijd.

@edit-edit: @Roger525: Zelfde hier dus... voor youtube en andere fancy dingen heb ik een laptop!

[Voor 24% gewijzigd door Thedr op 22-10-2010 15:35]

• Yasintha
Thedr schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 00:10:
[...]

Interessant! Had ook al over die optie nagedacht, alleen wist niet dat er ook software beschikbaar is voor S40. Nu maar hopen dat de Finnen ons dat plezier/gemak gunnen.

edit: @Yasinta: Voor mij zijn vooral agenda/taken/contacten en synchronisatie daarvan, mp3 speler en evt fm radio en bellen en smssen belangrijk. Bluetooth hoort tegenwoordig standaard op een mobiele telefoon en internet (via WLAN) is ook wel erg handig maar gebruik ik maar af en toe, misschien icm een touch scherm dat navigeren wat makkelijker is. Verder vind ik de C3-01 erg interessant vanwege zijn (hopelijk) lange stand-by tijd.
Inderdaad, me agenda en things to do is voor mij ook belangrijk. Een mp3 speler is ook zeker niet onbelangrijk en hij moet umts hebben. ben verslaafd aan youtube dus ik wil wel die filmpjes af kunnen spelen op me gsm.

• Roger525
Yasintha schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:24:
[...]
Inderdaad, me agenda en things to do is voor mij ook belangrijk. Een mp3 speler is ook zeker niet onbelangrijk en hij moet umts hebben. ben verslaafd aan youtube dus ik wil wel die filmpjes af kunnen spelen op me gsm.
Dat zal wel kunnen met deze telefoons lijkt mij, maar ik weet niet of dat wel zo soepel gaat lopen allemaal... Het blijven natuurlijk simpele toestellen met simpele processoren. Ik merk nu op mijn 5800 al dat het allemaal net wil met Youtube, en die heeft een ARM CPU @369MHz. Ik kan nergens vinden wat voor CPU de C3/X3 TnT hebben, maar dat zal vast minder snel zijn aangezien het geen smartphones zijn. Bovendien zijn de beeldschermpjes van deze telefoons wat te klein voor dit soort dingen imo.

Persoonlijk geef ik weinig om online multimedia op mijn telefoon, dat is waarom ik ook een C3-01 ga halen als 'ie in de winkel ligt. Zolang ik maar een beetje nieuws kan checken in de bus 's morgens vind ik het prima :)

[Voor 4% gewijzigd door Roger525 op 22-10-2010 14:26]

• Yasintha
Roger525 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:25:
[...]

Dat zal wel kunnen met deze telefoons lijkt mij, maar ik weet niet of dat wel zo soepel gaat lopen allemaal... Het blijven natuurlijk simpele toestellen met simpele processoren. Ik merk nu op mijn 5800 al dat het allemaal net wil met Youtube, en die heeft een ARM CPU @369MHz. Ik kan nergens vinden wat voor CPU de C3/X3 TnT hebben, maar dat zal vast minder snel zijn aangezien het geen smartphones zijn. Bovendien zijn de beeldschermpjes van deze telefoons wat te klein voor dit soort dingen imo.

Persoonlijk geef ik weinig om online multimedia op mijn telefoon, dat is waarom ik ook een C3-01 ga halen als 'ie in de winkel ligt. Zolang ik maar een beetje nieuws kan checken in de bus 's morgens vind ik het prima :)
Ok, ik dacht dat die tel in ieder geal umts moest hebben en dat youtube het dan wel zou doen. Op me nokia 6220 classic kon ik ook altijd youtube filmpjes bekijken. Het maakt mij niet zo veel uit dat het schem klein is.

Weet iemand toevallig of het mogelijk is om watsup op je nokia en eventueel deze nokia's te zetten het is een soort programma waarmee je ook kan pingen met bb bezitters?

• Yasintha
De nokia X3-02 is uit.
Ik hoop dat de nokia c3 nu ook snel uit komt.
Eerst maar eens naar de winkel om de x3 uit te proberen.

http://www.pdashop.nl/pro...tm_medium=pricecomparison

• Bartack
Ik ben benieuwd of hij in het echt zo mooi is zoals de digitale versie

• wimjongil
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online
Bartack schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:23:
Ik ben benieuwd of hij in het echt zo mooi is zoals de digitale versie
Hij is mooi, maar de knopjes vond ik niet zo fijn (ik vind de knopjes van mijn 6310i fijner). Helaas stond 'ie bij de MM uit, dus kon ik het touchscreen niet testen.

• Deurges
wimjongil schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:26:
[...]

Hij is mooi, maar de knopjes vond ik niet zo fijn (ik vind de knopjes van mijn 6310i fijner). Helaas stond 'ie bij de MM uit, dus kon ik het touchscreen niet testen.
Oh nice, als ze hem bij de MM hebben, dan ga ik zeker eens kijken. Als ik hem in mijn handen heb gehad, dan post ik zeker mijn ervaring ermee..

Edit:

Hij staat nu ook bij Typhone. Ik zag hun namelijk niet in de pricewatch staan http://www.typhone.nl/gsm/nokia/1992/nokia-x3-02 voor €159

[Voor 15% gewijzigd door Deurges op 01-11-2010 10:42. Reden: Toevoeging Link]

• Roger525
Ik ben gisteren even bij de Saturn in Groningen geweest en daar lag 'ie, een zwarte X3-02. Hij stond aan dus ik kon er even mee spelen, bij deze mijn bevindingen.

1. Het toestel is erg licht (in vergelijking met mijn 5800). Hij voelt wel degelijk aan.
2. De knopjes zijn naar mijn mening wat stug, maar dat kan ook een kwestie van wennen zijn.
3. Het scherm is mooi helder en de touchscreen werkt super.
4. De X3-02 is lekker snel, sneller dan mijn 5800. Nou staat er natuurlijk ook een simpeler besturingssysteem op en geen telefoonboek met 300+ man erin, en geen dozijn applicaties -- desalniettemin was ik blij verrast.
5. Achter het batterijklepje vind je het sim- en microSD-slot. Deze zijn toegankelijk zonder de batterij te hoeven verwijderen.
6. De camera maakt goeie foto's, ik heb het idee dat de cmos sensor een stuk lichtgevoeliger is dan die in mijn 5800. Maarja, geen flitser he.... Ik mis ook een fysieke knop op de zijkant om foto's te maken. Dat geklooi met je vinger op de touchscreen terwijl je hem stil probeert te houden is waardeloos.

Al met al een degelijk apparaatje, een hele goeie voorbode voor de C3-01 :)

• Deurges
Zo, eindelijk heb ik hem gevonden. MM had hem niet, Hi ook niet, dus maar naar de BelCompany, die hadden hem liggen. Zwarte en de witte.

Net zoals Roger525 is mijn eerste punt het gewicht. Dit ding is echt licht! Ik heb nu een 6500 Classic en die is al licht, maar deze is nog lichter.

De bediening is erg fijn. Touchscreen reactie was erg prettig. Nu heb ik nog weinig ervaring met de grote jongens, maar ik hoefde niet hard te drukken of 2x met mijn dikke vingers.

De reactie van het menu is dus goed, alleen een kleine hapering in het scrollen. Het is niet storend, maar je moet niet verwachten dat het vloeiend gaat.

Verder was het toestel snel en het scherm oogde zeer fijn. De camera reageerde ook erg snel. Duidelijke foto's en zeker voor dit geld.

Bij Belcompany vroegen ze zich 199 euro voor dit toetsel. Zowel zwart als wit. Als je nu in de Pricewatch kijkt, zie je al snel ze beide onder de 160 zitten.

Het gaat zeker mijn nieuwe toestel worden. Nu nog even de prijzen in de gaten houden :)

EDIT:

Er is een duidelijke review gemaakt door GSM Arena: Link

[Voor 8% gewijzigd door Deurges op 05-11-2010 12:20. Reden: Review added]

• Bartack
Ziet er goed uit maar, ben toch wel erg benieuwd naar de C3

• Roger525
Deurges schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 10:02:
De reactie van het menu is dus goed, alleen een kleine hapering in het scrollen. Het is niet storend, maar je moet niet verwachten dat het vloeiend gaat.
Hmm, is mij niet echt opgevallen moet ik zeggen. Maargoed, dat 'scrollen' gaat op mijn 5800 ook verre van vloeiend dus misschien dat het me daarom niet opviel :+

• FlotterPower
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 13-09 01:47

FlotterPower

Boxy Brown

Wat een leuke toestellen. :) Vooral de X3 tnt ziet er slick uit. Nog even geduld hebben tot de voorraad een beetje normaal is, de medewerker in de T-Mobileshop had het over een verwachte levertijd van over een paar weken...

Het is natuurlijk jammer dat deze serie geen GPS heeft, maar daarvoor heb ik wel een e52 of anders een dedicated navigatiesysteem. Helaas heb ik geen engelengeduld, het zal nog lastig worden om op deze X3-02 te wachten. :P

I don't want no cake, I want me some pie!

• Roger525
De C3-01 is in de UK al beschikbaar bij Vodafone en Orange. Nu maar wachten tot 'ie hier in de schappen ligt...

http://www.dialtosave.co....er-available-on-t-mobile/
http://www.dialtosave.co....lver-available-on-orange/

• Thedr
Roger525 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 21:39:
De C3-01 is in de UK al beschikbaar bij Vodafone en Orange. Nu maar wachten tot 'ie hier in de schappen ligt...

http://www.dialtosave.co....er-available-on-t-mobile/
http://www.dialtosave.co....lver-available-on-orange/
Kan niet wachten om em zelf een keer uit te proberen! Dat ze maar opschieten :Y)

• Deurges
Verwachten jullie trouwens dat de prijzen nog veel zullen zakken na de kerst of niet? Ik ben namelijk aan het twijfelen om de X3 nu te kopen of om toch nog even te wachten. Paar tientjes besparen is altijd meegenomen lijkt me..

• Dancing_Animal
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 23:11
Ik heb in de MediaMarkt met zowel een X3-02 als een 6700 classic staan spelen. Bij allebei stond in 1 van de menu's een instelling die Licht of Lichteffecten heet. Houdt dat in dat het apparaat met een lampje blijft knipperen als je een oproep gemist hebt? Ik zie zo gauw geen lampje op de X3. Ik geloof dat de 6700 classic een oplichtend randje rond de navigatietoets heeft, maar of dat ook opflitst na een gemiste oproep weet ik niet (ik ga zo nog even het 6700 topic in om dat te checken). Ik heb van beide toestellen de handleiding gedownload en bekeken.
Zelfde vraag over het lampje geldt eigenlijk ook voor de C3-01. Is die C3-01 eigenlijk ergens al in het wild gesnapt, in Nederland, ziet er wel strak uit.

[Voor 12% gewijzigd door Dancing_Animal op 10-11-2010 23:13]

• wimjongil
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online
Dancing_Animal schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:57:
Ik heb in de MediaMarkt met zowel een X3-02 als een 6700 classic staan spelen. Bij allebei stond in 1 van de menu's een instelling die Licht of Lichteffecten heet. Houdt dat in dat het apparaat met een lampje blijft knipperen als je een oproep gemist hebt? Ik zie zo gauw geen lampje op de X3. Ik geloof dat de 6700 classic een oplichtend randje rond de navigatietoets heeft, maar of dat ook opflitst na een gemiste oproep weet ik niet (ik ga zo nog even het 6700 topic in om dat te checken). Ik heb van beide toestellen de handleiding gedownload en bekeken.
De 6700 heeft rechts naast de luidspreker een lampje geloof ik. Hoe het bij de X3-02 zit durf ik niet te zeggen, al zit daar ook een vreemd dingetje naast de luidspreker (maar dat is waarschijnlijk de proximity sensor).

• Roger525
Hmm de C3-01 staat nu ook op de Nokia Shop UK. Kost 150 pond. Ik zou 'm zo willen bestellen, maarja je weet niet of 'ie wel Nederlandse T9 heeft he... Is ook nergens te vinden die informatie.

• TRRoads
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 13-03-2011
De 6700 classic heeft een oplichtende rand rondom de navigatietoets. Deze gaat pulseren als je een ongelezen bericht of gemiste oproep hebt (en vast ook bij andere dingen). Het lampje op de achterkant is de flitser.

Mijn 6700 classic is overleden deze week, helaas kon ik de C3 nergens vinden, dat leek me wel een goede opvolger.

• Yasintha
At Roger525 De nokia c3 komt volgend maand uit. Tenminste dat staat op de site van typhone. Nog even geduld hebben dus. Ik kan ook niet wachten hoor. Ben echt toe aan een nieuwe tel.

• RudyL
  • Laatst online: 10-09 16:57
Klopt het dat doordat de x3-02 op Symbian 40 draait, dat er geen exchange ondersteuning is?

Wil namelijk graag als ik op locatie ben, actuele agenda en mail bekijken.

LOETKE

• Roger525
RudyL schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:28:
Klopt het dat doordat de x3-02 op Symbian 40 draait, dat er geen exchange ondersteuning is?

Wil namelijk graag als ik op locatie ben, actuele agenda en mail bekijken.
Van wat ik op het Nokia Discussion Board lees kan het wel, maar hoe en wat precies is mij niet duidelijk. Als dit voor jou een deal breaker is zou ik me er nog maar even goed in verdiepen.

Ook leuk voor de knutselaars onder ons: Symbian S40 6th FP1 SDK is hier te downloaden, compleet met emulator. Als je die start krijg je een X3-02 Touch & Type voor je neus waar je mee kan spelen :) Loopt allesbehalve soepel maar wel grappig.

• Dancing_Animal
  • Laatst online: 23:11
Ook voor deze Nokia C3-01 geldt dat ie nu in de shop van Nokia.nl te bestellen is, en op voorraad, dus wellicht ligt ie binnenkort in de winkels...

• makkie ;)
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 22-09 12:35

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Helaas, klopt dus, series 40, dus geen ondersteuning voor Exchange Mail. Misschien zijn er wel wat JAR's of JAD's die het kunnen, maar ik heb nog niks gevonden. Op een paar na die weer geen touch interface ondersteunen en daardoor niet werken (Funambol) . Snel en licht en duidelijk scherm. Iets te beperkt voor een zakelijke foon, maar prima voor privé. Super dun. Enige waardige vervanger voor mijn Samsung sgh-c180... Ik weet niet hoe het komt, maar alle telefoons worden ineens weer zo dik en clunky. Deze is heerlijk handzaam.

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

• Roger525
@Dancing_Animal: Thanks for the heads-up :)

Heb net een C3-01 besteld en ook maar meteen een bluetooth headset erbij gedaan :)

Voor de mensen die ook willen bestellen: Het loont om even snel op google kortingscodes op te zoeken en die in te voeren wanneer er naar gevraagd wordt... Heeft mij net 30 euro gescheeld!

• Regeneration
  • Registratie: februari 2006
  • Niet online
Roger525 schreef op maandag 22 november 2010 @ 18:42:
Voor de mensen die ook willen bestellen: Het loont om even snel op google kortingscodes op te zoeken en die in te voeren wanneer er naar gevraagd wordt... Heeft mij net 30 euro gescheeld!
Bedankt voor de tip. Heb zelf kortingscodes van 10% korting weten te vinden, heb jij het over dezelfde percentage korting?

• Roger525
Regeneration schreef op maandag 22 november 2010 @ 21:34:
[...]

Bedankt voor de tip. Heb zelf kortingscodes van 10% korting weten te vinden, heb jij het over dezelfde percentage korting?
Ik heb deze (de bovenste, 5% korting) en deze (de tweede, 10% korting) gebruikt. Daarmee ging ik van ongeveer 258 naar 223 euro.

--edit--
Apart. Mijn bestelling is 'verzonden' volgens Nokia, maar er staan geen track&trace gegevens bij. Dat zou wel zo moeten zijn volgens de FAQ over de Nokia webwinkel... Ben benieuwd, hij zou er morgenvroeg moeten zijn. Iemand anders hier wel es problemen mee gehad?

--edit 2-- Bij gebrek aan een abonnementen/levertijden topic maar even hier gepost
Telefoon en bluetooth headset zijn vanmiddag gearriveerd via UPS :) Het pakje komt uit Den Haag van een bedrijf genaamd Ceva Logistics. Zal wel een distributeur zijn ofzo? Er stond wel een werkend track&trace nummer op de doos, maar heb deze dus nooit ontvangen van Nokia :S Mooi toestel! Hij hangt nu aan de lader, wordt wel behoorlijk warm trouwens. Binnenkort een review.

[Voor 46% gewijzigd door Roger525 op 24-11-2010 21:14. Reden: Toevoegen info]

• Bartack
Is het mogelijk om een ontgrendelings code in te stellen (na een toetsenblokkade)?

• Roger525
Bartack schreef op maandag 29 november 2010 @ 10:30:
Is het mogelijk om een ontgrendelings code in te stellen (na een toetsenblokkade)?
Heb even voor je gekeken, en ja dat kan. Je kunt vooraf een beveiligingscode instellen, waar 'ie vervolgens om vraagt als je de telefoon wilt deblokkeren (pag. 44 van de handleiding :))

• Bartack
Thanx!!

• Yasintha
Voor de mensen die al een x30-02 of de c3-01 hebben. Krijgen we jullie bevindingen tot nu toe nog te horen???
Wanneer is de c3-01 overal verkrijgbaar??? Ik word een beetje ongeduldig.
De x3-02 is trouwens bij twee webshops voor € 121 onder andere bij the phoneshop en typhone.

• Roger525
Geen idee wanneer de C3-01 overal verkrijgbaar is... Ik heb mijn C3-01 nu een week, ga straks beginnen met een review :)

Alvast wat pros en cons:
+mooi en degelijk design
+snel
+simpel en toch van alle markten thuis
+goeie camerasensor, ook bij weinig licht

-batterijduur (bij intensief gebruik net geen 3 dagen, vooral 3G en Wifi trekken aardig wat stroom)
-als de batterij leeg raakt constant gezeik dat 'ie leeg is
-weinig apps voor beschikbaar (wat ook wel logisch is)
-numerieke keypad is even wennen (weinig tactile feedback)

[Voor 4% gewijzigd door Roger525 op 02-12-2010 21:54]

• Yasintha
Roger525 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 21:54:
Geen idee wanneer de C3-01 overal verkrijgbaar is... Ik heb mijn C3-01 nu een week, ga straks beginnen met een review :)

Alvast wat pros en cons:
+mooi en degelijk design
+snel
+simpel en toch van alle markten thuis
+goeie camerasensor, ook bij weinig licht

-batterijduur (bij intensief gebruik net geen 3 dagen, vooral 3G en Wifi trekken aardig wat stroom)
-als de batterij leeg raakt constant gezeik dat 'ie leeg is
-weinig apps voor beschikbaar (wat ook wel logisch is)
-numerieke keypad is even wennen (weinig tactile feedback)
Thanks tot zo ver.
Hoe werkt de youtube app.? Kan je wel een beetje normaal de filmpjes op youtube bekijken?

• Roger525
Yasintha schreef op donderdag 02 december 2010 @ 23:26:
Thanks tot zo ver.
Hoe werkt de youtube app.? Kan je wel een beetje normaal de filmpjes op youtube bekijken?
Er is geen aparte youtube app voor S40 in de Ovi store. Heb nog niet verder op internet gezocht. Op zich kun je prima Youtube afspelen via Opera Mini. Daar opent die dan de interne media player voor en dan streamt 'ie het gewoon.

Edit: Review staat erop

[Voor 11% gewijzigd door Roger525 op 03-12-2010 01:03]

• DMKAAS
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21-07 18:34
Iemand enig idee wanneer de X3-02 in de fantastische kleuren roze en paars naar NL komen? Ik zoek nog een kerstcadeau voor mijn moeder en deze is erg van de kleur paars.

• Deurges
Roger525 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 00:53:
[...]

Er is geen aparte youtube app voor S40 in de Ovi store. Heb nog niet verder op internet gezocht. Op zich kun je prima Youtube afspelen via Opera Mini. Daar opent die dan de interne media player voor en dan streamt 'ie het gewoon.

Mooie review!

Ik ben nog aan het twijfelen of ik de X3-02 dit jaar koop of wacht tot na de feestdagen.. Maar hij komt er wel! :)
Yasintha schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:30:
De x3-02 is trouwens bij twee webshops voor € 121 onder andere bij the phoneshop en typhone.
Die prijzen zijn vaak dagprijzen of eigenlijk ochtend prijzen. Het systeem trekt die prijzen recht tov andere shops. Zag hem bij andere shops ook soms in de pricewatch staan voor nog geen 130, maar paar uur laten was het weer weg..

[Voor 26% gewijzigd door Deurges op 06-12-2010 16:34]

• Deurges
2 posts ipv 1

[Voor 94% gewijzigd door Deurges op 06-12-2010 16:35]

• Yasintha
Roger525 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 00:53:
[...]

Bedankt voor de review. Goede info.
Ik heb echter nog een vraagje. Is hij makkelijke te bedienen met een hand?

• Blueflame_Core
  • Laatst online: 15-09 13:03
Ik had ook nog even een vraag. Is het makkelijk om op te nemen en dat ie* dan gelijk op de speaker (handsfree) gaat, het liefst met 1 druk? Ben al tijden op zoek naar zo'n toestel namelijk en zag net dat de 6630 (uit het jaar 0 ja) wel zo'n knop had. Veel DECT telefoons hebben ook zo'n luidspreker-knop. Ik heb nu een N73 alleen dan moet je eerst gewoon opnemen, even wachten, en dan kun je hem pas op de speaker zetten.

P.s. vind het ook vaag dat ie nog steeds niet in de winkels ligt, terwijl die al wel te krijgen is in de nokia store.

* Mijn vraag gaat over de C3 Touch & Type

[Voor 16% gewijzigd door Blueflame_Core op 14-12-2010 11:03]

• Yasintha
De c3 touch and type is nu ook eindelijk verkrijgbaar.
Tot nu toe slecht bij de nokia store en centralpoint.nl.

• Blueflame_Core
  • Laatst online: 15-09 13:03
Yasintha schreef op maandag 13 december 2010 @ 18:05:
De c3 touch and type is nu ook eindelijk verkrijgbaar.
Tot nu toe slecht bij de nokia store en centralpoint.nl.
Azerty heeft hem ondertussen ook al en nog een paar winkels. Typhone nog steeds niet maar zal niet lang meer duren.

P.s. degene die de c3-01 heeft kan die aub mijn vraag hierboven beantwoorden? Nou ik denk dat het niet mogelijk is :S. Heb even de handleiding gelezen en zag tot mijn verbazing dat hij niet eens een interne FM antenne heeft. Je moet dus de headset aansluiten om radio te kunnen luisteren. Kan iemand met dit toestel dit bevestigen?

[Voor 23% gewijzigd door Blueflame_Core op 14-12-2010 19:52]

• Deurges
Op de site van Nokia hebben ze nu aanbiedingen met de X3:

http://shop.nokia.nl/weba...inkongiftlandpage_200x240

(Mits de link werkt. Maar het staat ook duidelijk op hun frontpage.)

Je krijgt er een extra siliconen cover bij en een mini luidspreker. Gratis is altijd fijn! ;)

*update*

Overzicht bestelling:
Aantal/omschrijving: 1 / Nokia X3 Touch&Type cadeaupack (SKU # 190469_X3-02_CC-1011_MD-11_NL /Nummer: darkmetal Nokia CC-1011 voor Nokia X3: black Nokia Miniluidspreker MD-11: stone
Korting: €16,90-
Subtotaal: €152,10
Korting op levering: €4,99-
Leveringskosten: Gratis verzending

Totaal bestelling: €152,10

Nu maar wachten tot hij binnenkomt :9~

*Update* 16:24 Mailtje is binnen. Bestelling is verzonden! Pppfft dat wordt een lange nacht...

*Update* Toestel gisterenavond gekregen via UPS. Ik zal proberen om na het weekend een review te plaatsen.
Eerste reactie: Nice nice nice! Toestel werkt lekker vlot en internet is goed te doen.

[Voor 48% gewijzigd door Deurges op 30-12-2010 08:51. Reden: Bestelling]

• jbbrans
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 23:10
Weet iemand of je met de X3 kan tetheren?
Ik zoek een goedkoop G3 telefoontje, waarmee ik het mobiele internet door kan sturen naar mijn tablet via wifi.

• Piggen
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 26-08 09:24

Piggen

Lekker bakkie

Zijn de opties mbt Wi-Fi op de X3 Touch and Type net zo uitgebreid als op toestellen met S60? Mijn broertje overweegt de X3 namelijk en hij wil het toestel kunnen gebruiken op het eduroam-netwerk van zijn school, waarvoor diverse geavanceerde (veiligheids)instellingen gelden.

Edit: ik denk dat ik het al weet. De Nokia C3 is vergelijkbaar en kan het niet.

[Voor 13% gewijzigd door Piggen op 09-01-2011 17:21]

• zacht
  • Registratie: januari 2006
  • Niet online
Kan één (of beide) van deze toestellen youtube streamen via wifi?

• Acid_Schnitzel
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 22-09 15:39
Ik ben ook even aan het kijken voor deze telefoon aangezien ik bij zowel mijn 5800 en X6 die ik nu gehad heb van alle functies alleen de camera en af en toe internet gebruikt heb.
2 vraagjes voor ik deze bestel:
- Bij de vorige toestellen gebruikte ik altijd autofocus voor de camera. Is dat een groot gemis bij de C3-01? Kun je makkelijk scherp fotograferen? Ik zet vooral auto's en onderdelen op de foto. Hoeft geen geweldige kwaliteit te worden als ze maar scherp zijn.
- Is de browser goed genoeg om makkelijk Marktplaats te bekijken?

You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.

• Deurges
zacht schreef op zondag 13 februari 2011 @ 21:00:
Kan één (of beide) van deze toestellen youtube streamen via wifi?
Ik heb de X3-02 maar youtube is niet te doen op dit toestel. Zelfs via Wifi is de kwaliteit gwn niet goed.

• zacht
  • Niet online
Bedankt voor je reactie, ik zoek verder naar een ander toestel.

• Joopieboy
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Die C3 lijkt mij een hele mooi opvolger voor mijn 6700, wlan en ook gprs erop, echt veel meer heb ik ook echt niet nodig. Nu eens de verschillen bekijken tussen deze 2, want volgens mij is de 6700 nog een tandje duurder op dit moment, of heb ik het mis?

Edit: zo te zien wel ja. Krijgt deze C3 trouwens ook de nieuwe Symbian erop?

[Voor 13% gewijzigd door Joopieboy op 10-03-2011 16:29]

Het leven is te kort om geduld te hebben!

• Coenen
  • Laatst online: 20:31

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Kan iemand wat roepen over de gemiddelde standby tijd van de X3? M'n vriendin heeft nu een C5 die haalt maar 3 dagen, ipv 625 uur volgens Nokia. Dus ben ik nu opzoek naar een toestel wat wat langer meegaat.

• Sibert
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 20-09 11:30
Mijn moeder heeft deze gsm gekocht maar vindt niet hoe ze wifi moet afzetten en ik kon het ook niet vinden. Anyone?

• Fireshade
  • Registratie: mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Coenen schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 16:31:
Kan iemand wat roepen over de gemiddelde standby tijd van de X3? M'n vriendin heeft nu een C5 die haalt maar 3 dagen, ipv 625 uur volgens Nokia. Dus ben ik nu opzoek naar een toestel wat wat langer meegaat.
Het hangt natuurlijk helemaal af van wat je ermee doet en onder welke omstandigheden.
Ik haal op de X3-02 zelf 4 dagen gebruik, dwz: telefoneren, sms, agenda plannen, wekker en alarms die afgaan, Wifi (internet / social networks). Hij staat ook op GSM-only ingesteld (ik gebruik geen UMTS/GPRS voor internet, alleen WLAN's).
Ik speel dus geen muziek af of games, en gebruik geen 3G/bluetooth. Bij 3G/bluetooth gaat de lading best snel omlaag.
Oja, en de vibratie feedback voor het touchscreen heb ik uitgezet, vond ik meer hinderlijk dan nuttig.

[Voor 9% gewijzigd door Fireshade op 16-03-2011 15:12]

• Renate1970
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 15-09 17:08

Renate1970

soms is maar even

Net binnen via Nokia, mag hem gaan testen :) Ben dus benieuwd hoe en wat.

Iphone 11 pro max 256, iwatch serie 5, Nintendo switch, PS 4, New 3ds xl

• MrN
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 20:29
Hoe zet ik dataroaming uit en internet uit op de nokia C3?
Ik heb de hele telefoon doorgezocht maar kan dit niet vinden,

Dit omdat wij dichtbij Duitsland wonen en mijn vriendin regelmatig in Duitsland is het met haar Nokia C3.

Vergeten te vermelden, het gaat om de c3 met een volledig qwerty toetsenbord.

[Voor 14% gewijzigd door MrN op 17-04-2011 12:43]

• MrN
Niemand die het weet?

Het gaat om deze C3:
http://www.nokia.nl/ontde.../alle-toestellen/nokia-c3

• zacht
  • Niet online
Flight mode? Offline mode? Al kun je dan denk ik ook niet meer bellen of gebeld worden.
Anders even een internet profiel aanmaken die niet werkt, en switchen naar dat profiel als je naar Duitsland gaat.

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

MrN schreef op zondag 17 april 2011 @ 12:38:
Hoe zet ik dataroaming uit en internet uit op de nokia C3?
Als je soms toch internet wil (bijv. in de MacD. of BK):
Normaal gesproken kan je dat de internetverbinding instellen op "Eerst vragen", zodat je zelf het type internetverbinding kan kiezen:
Instellingen > Connectiviteit > WLAN > Internetverbinding > Eerst vragen.

Als je geen internet wil via je provider, kun je de provider instelling hier verwijderen:
Instellingen > Configuratie > St. config. instell. > [provider], verwijderen.
Dit herstellen is wel lastiger. Bij sommige providers kun je online de instellingen weer toegezonden krijgen per sms (voor automatische installatie van de instellingen).

Als je uberhaupt geen internetverbinding van je provider wil, kun je dat bij sommige providers telefonisch regelen. Zij schakelen het dan uit voor jouw nummer.

[Voor 30% gewijzigd door Fireshade op 18-04-2011 15:41. Reden: duidelijkheid, opties]

• MrN
Fireshade schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:32:
[...]

Als je soms toch internet wil (bijv. in de MacD. of BK):
Normaal gesproken kan je dat de internetverbinding instellen op "Eerst vragen", zodat je zelf het type internetverbinding kan kiezen:
Instellingen > Connectiviteit > WLAN > Internetverbinding > Eerst vragen.

Als je geen internet wil via je provider, kun je de provider instelling hier verwijderen:
Instellingen > Configuratie > St. config. instell. > [provider], verwijderen.
Dit herstellen is wel lastiger. Bij sommige providers kun je online de instellingen weer toegezonden krijgen per sms (voor automatische installatie van de instellingen).

Als je uberhaupt geen internetverbinding van je provider wil, kun je dat bij sommige providers telefonisch regelen. Zij schakelen het dan uit voor jouw nummer.
WLAN Snap ik dit heb ik volgens mij ook zo ingesteld. Maar goed Wlan kost mij in principe niets dus dat vind ik niet erg.

Internet van de provider wil ik juist wel maar ik wil niet dat hij in Duitsland overspringt naar een Duitse internetprovider. Mijn vriendin heeft de email ook op eerst vragen en toch gebruikt hij af en toe iets data in Duitsland vandaar.

• Albert020
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 19:09
Is het inmiddels al mogelijk om je google calendar al de synchroniseren
Met een jad of jar bestandje had gelezen dat Mail for Exchange niet mogelijk is ???

En zijn er al mensen die Gcal of gcalsync al getest hebben ?

*** Edit ***

Heb mijn Google agenda gesynchroniseerd met OVI Nokia agenda ;)

[Voor 47% gewijzigd door Albert020 op 26-06-2011 18:06]

• MisterX2
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 31-05-2013
Ik heb inmiddels de C3-01 gekocht en moet zeggen wat een fijn toestelletje!

MAAAAAR... een aantal probleempjes:
- Ik kan niet in de ovi winkel komen via de toepassing (via internet werkt wel) hij zegt: Kan geen verbinding maken met netwerk.
- Ik kan mijn mail niet instellen, als ik op het knopje mail instellen druk zegt tie: communicatie fout
- Op het toestel zit een toepassing community's, hij zegt dan: Probleem met netwerkverbinding.

Ik kan wel op internet, mijn wifi werkt ook goed.
Ik heb mijn provider HI, al even lastig gevallen omdat ze hun instelling nog niet via de sms kunnen versturen (ik heb dus handmatig de instelling voor internet en mms ingesteld)
Verder staat op internet dat meer mensen er last van hebben, ik ben benieuwd of er hier ook mensen last van hebben ? En zo niet, hoe hebben ze dan hun instellingen ?

Word er een beetje kriegel van dat dat nu net weer niet werk, omdat ik toch wel heel erg blij ben met dit toestel!
(dit na een HTC Touch Diamond 2)

hopelijk kan iemand me helpen!

Grz Mx2

• timwijn
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 22-09 09:48
hoi allemaal,

normaal ben ik zelf wel kundig met telefoons, maar vandaag met mijn vriendinnetje voor haar een nokia c3 gekocht. Leuk toestelletje, allemaal prima. Whatsapp opgezet en gedownload, eerst verbinding gemaakt met wlan. Sindsdien is er toch prepaidtegoed bij haar af gegaan. (jaja prepaid kom je niet vaak tegen meer ;)) maar snap in dit geval echt niet waar dit aan ligt? Ook bij whatsapp heb ik instelling op alleen wifi staan. Staat ook dat verbonden is, maar ga ik naar die app geeft ie ook een g weer van gprs, snap niet waarom? Of is dat normaal ook al heb je wifiverbinding?!
Iemand enig idee waar het aan ligt? Heb nu eerst whatsapp verwijderd..

(het is overigens een qwerty c3, maar dacht zit toch wel goed in dit topic.

[Voor 5% gewijzigd door timwijn op 06-09-2011 22:57]

• Sj44kie
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 17-05-2020
Ik ben in het bezit van een Nokia E72 en vroeg mij af hoe het zit met het ontvangen van e-mails op de C3. Zoals ik het nu ingesteld heb bij de E72 krijg ik direct een melding wanneer er een email ontvangen is, is dit ook mogelijk op de C3?

• Keeper
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Iets wat me niet helemaal duidelijk wordt uit reviews e.d. is hoe dit toestel samenwerkt met Google. Kan je goed GMail, Calendar en Contacts syncen met deze telefoon? Dat zou het wel interessant maken namelijk :).

• SeaB
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 26-01-2012
Wie o Wie kan mij helpen met mijn C3-01

ben tijdje al gebruiker, en vind het een top apparaat.
zo ne en dan email checken, zo nu en dan fotoke maken, goede agenda, interface etc.
Prima!

Maar, als ik gebeld wordt, en neem op, dan schiet de telefoon direct op schermbeveiligings stand.
HEEL irritant, zeker als je dan de oproep op je speaker wilt schakelen.
dan moet ik dus ontgrendelen, (5 cijfers, ook een klein nadeeltje trouwens), en dan pas kan ik speakerkeuze aantikken.

Dit moet toch anders kunnen ??

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

@SeaB:
Volgens mij is dat helaas standaard, als je toestelbeveiliging aan hebt staan.

• a6racer
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 12-08 00:02
Ik heb nog een (oude) nokia c3-00 liggen met wifi en bluetooth
Is er een mogelijkheid om muziek van mijn NAS via wifi te streamen (en evt. via bluetooth naar bluetooth luidspreker door te sturen)?
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee