Toon posts:

windowmaker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Seasrch doet het niet dus ik ga deze vraag maar gewoon weer stellen:

Ik heb gister Red Hat 6.2 op mijn server geinstalleerd. Eerst zonder een windowmanager en ik heb later handmatig Windowmaker geinstalleerd. Maar hoe krijg ik het ook alweer voor mekaar dat ie anaf nu Windowmaker opstart in plaats van het standaard FVWM dat je van redhat er dan bij krijgt.

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 12:09

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Of handmatig in de .xinitrc file fwwm2 veranderen door Windowmaker of in de windowmaker dir dat script opzoeken die het voor je deed! iets van make*.sh geloof ik!

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

Verwijderd

Als je als de betreeffende user wmaker.inst runt start daarna wmaker op.

Dit staat duidelijk in de cdocumentatie, dus van mij had je het ook wel even op mogen zoeken.

Verwijderd

Topicstarter
Op Tuesday 13 March 2001 17:30 schreef MarcelP het volgende:
Dit staat duidelijk in de cdocumentatie, dus van mij had je het ook wel even op mogen zoeken.
//offtopic

En van mij mogen sommige mensen wel wat vriendelijker doen tegen mensen die simpele vragen stellen. Ik volg nu al een tijdje dit forum en diverse linux forums, en wat me steeds opvalt is dat als iemand een simpele vraag stelt hij meteen de wind van voren krijgt omdat ie volgens een zogenaamde goeroe niet goed gekeken heeft. Als ik zou hebben geweten dat er op de CD ook documentatie zou staan had ik er wel naar gekeken. Maar dat geeft jou niet meteen het recht om de zoveelste newbie een cynische opmerking naar zijn hoofd te slingeren. Je kunt ook gewoon vertellen dat er documentatie op de CD stond in plaats van jou erg arrogante taalgebruik: "dus van mij had je het ook wel even op mogen zoeken....." Als ik dat zou weten zou ik het jou ook niet vragen. :(

Verwijderd

Nou, ik geloof dat je je op de tenen getrapt voelt.
Dat is niet mijn bedoeling, sorry daarvoor.

Mijn belangrijkste boodschap was het antwoord op je vraag, de boodschap simpele dingen op te zoeken in de docs was mijn tweede boodschap.

De meeste docs van packages staan trouwens onder /usr/doc of /usr/share/doc.
Of in de faq op www.windowmaker.org

Verwijderd

Topicstarter
OK
In ieder geval iemand die het dan ook weer begrijpt.
Bedankt voor je tip, hier kan ik tenminste wat mee ;)
Pagina: 1