Toon posts:

[iTunes] Herinstallatie computer

Pagina: 1
Acties:

• hemiparo
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 16:47
Binnenkort wordt het weer eens tijd voor de jaarlijkse herinstallatie voor mijn laptop. Tegenwoordig hoef ik steeds minder te backuppen (leve Gmail en online opslag) maar ik dit op dit moment met iTunes. Hoe moet ik daar mee omgaan?

iTunes is gekoppeld aan mijn iPad, iPhone en iPod. In iTunes staan alle apps die ik ooit heb gedownload, niet alle apps staan op de devices.

Hoe kan ik er nu voor zorgen dat iTunes NA installatie weer dezelfde instellingen en programma's heeft van voor de installatie. Ik weet dat ik alles weer kan downloaden maar heb liever alles weer z.s.m. zoals het was...

iPad 4 mini 16GB | iPhone SE 32GB | MacBook Pro | Nikon D90 | PlayStation 3 Fat 500GB | WD TV Live

• michelzwarts
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 24-09 09:54
De iTunes Library folder gewoon kopieren/backuppen en terugzetten, et voila.

Windows Veteran turned Apple Addict

• hemiparo
Zou het met Apple echt zo simpel zijn? Da's de map waar alle apps instaan dus... verder niks?

(life can be so simple...)

iPad 4 mini 16GB | iPhone SE 32GB | MacBook Pro | Nikon D90 | PlayStation 3 Fat 500GB | WD TV Live

• CyBeRSPiN
  • Registratie: februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Denk er wel aan om eerst de autorisatie van je machine in te trekken als je gebruik maakt van de apple store. Anders heb je kans dat je teveel gemachtigde machines hebt.

• sebastius
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 16:51

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

CyBeRSPiN schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 17:11:
Denk er wel aan om eerst de autorisatie van je machine in te trekken als je gebruik maakt van de apple store. Anders heb je kans dat je teveel gemachtigde machines hebt.
Is ook geen probleem, ga je er overheen kun je een keer per jaar alles in laten trekken zodat je weer opnieuw kan beginnen.

• spone
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online
Dat resetten kan max 1x per jaar, niet een paar keer.

En wat voor moeite is het deauthorizen nou als je de mogelijkheid hebt (d.w.z. geen crash)?

• hemiparo
Dus... autorisatie intrekken, backup van iTunes map... maar waar vindt ik dat ding???

• teh_twisted
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 06-09 12:41
hemiparo schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 20:16:
Dus... autorisatie intrekken, backup van iTunes map... maar waar vindt ik dat ding???
Rechtsklik op een App en dan Info. Daar kan je zien waar die staat op de computer ;)

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

• Osxy
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 17:06

Osxy

Holy crap on a cracker

teh_twisted schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 20:41:
[...]

Rechtsklik op een App en dan Info. Daar kan je zien waar die staat op de computer ;)
Ehm nee, het gaat om de iTunes media map, de directory kan je in iTunes vinden bij de voorkeuren.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

• sebastius
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 16:51

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Windows of Mac? Onder Mac staat ie bij je user in music/muziek als iTunes library dacht ik. Onder Windows kan ik het je niet vertellen.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee