Toon posts:

Conrad & TNT de laatste tijd zeer traag

Pagina: 1
Acties:
  • 352 views

• SizzLorr
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 27-08-2019

SizzLorr

✅ geverifieerde account

Topicstarter
Ik weet dat het niet echt direct iets met electronica te maken heeft maar het is toch iets wat electrotechnici boeit. Normaal gesproken probeer ik bulk in te kopen of bestel bij een webshop welke goedkoper is maar als het echt niet anders kan en als er spoed bij is bestel ik mijn componenten bij Conrad omdat ik weet dat zij binnen 2 dagen leveren. Dat is dan ook de enige reden waarom ik bij Conrad zou bestellen want die prijzen zijn echt absurd.

Maar goed de laatste twee bestellingen vallen tegen. Zoals nu ook. Maandag ochtend besteld, op de 29ste is het voorgemeld, gisteren opgepikt door TNT en of ze het vandaag gaan afleveren weet ik niet omdat er nogsteeds "Zending gesorteerd in sorteercentrum" staat dus kan het zijn dat het daar blijft hangen tot maandag.

Nog meer mensen dit soort ervaringen? Ik denk dat ik maar weer via farnell ga bestellen, daar wordt de boekhouder misschien niet blij van maar goed ik betaal hem en hij moet gewoon stil houden. :)

Cryptocurrency is the real Occupy Wallstreet!

• EJonk
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 18-09 17:43
Ik heb juist precies het tegenovergestelde. Met een dag had ik de laatste twee bestellingen binnen! Vind juist dat de TNT beter presteert dan de vorige bezorgdienst, selektvracht volgens mij. Die had hier af en toe nog wel eens een week nodig...

You can't be happy all the time, they will come and break your legs!

• _ferry_
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Inderdaad, niet elektronica gerelateerd. Daarom ook niet iets om hier te bespreken. Misschien iets voor ons shopping forum of SG, of het TNT topic in de HK ;)

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee