Ik heb momenteel de keus om een nieuwe laptop te kiezen daarbij heb ik keuze uit onderstaande laptops.
Alleen ik weet echt niet welke ik moet kiezen.
Zelf denk ik aan de Macbook pro, maar aangezien de hoge prijs lijkt mij de dell ook een goede en degelijke optie.
Mac Book Pro 15
2.66GHz Intel Core i7
4GB 1066MHz DDR3 SDRAM - 2x2GB
500GB Serial ATA Drive @ 7200 rpm
SuperDrive 8x (DVD±R DL/DVD±RW/CD-RW)
MacBook Pro 15-inch Hi-Res Glossy Widescreen Display
Verlicht toetsenbord (Nederlands) & Gebruikershandleiding (Nederlands)
Accessory kit
OF
Dell Studio 15
KLEUREN, DESSINS EN BESCHILDERINGEN Black chainlink bewerken
PROCESSOR Intel® Core™ i7-720QM Mobile Processor (1.6GHz, turbo up to 2.8GHz, 6MB L3 Cache) bewerken
BESTURINGSSYSTEEM Legitieme Windows® 7 Ultimate 64 BIT - Nederlands bewerken
LCD-SCHERM 15,6-inch witte led Full HD-breedbeeldscherm (1.920 x 1.080) met TrueLife bewerken
GEHEUGEN 6.144 MB 1333 MHz Dual Channel DDR3-geheugen [1x4.096 + 1x2.048] bewerken
HARDE SCHIJF 500 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf bewerken
OPTISCH(E) STATION(S) Blu-ray Disc-rom-station (cd/dvd lezen/schrijven en Blu-ray Disc lezen) bewerken
HOOFDBATTERIJ 9-cel lithium-ion hoofdbatterij (85 Wh) bewerken
DRAADLOZE CONNECTIVITEIT Dell Wireless 1520 halve minikaart (802.11n) bewerken
BLUETOOTH Dell Wireless 365 Bluetooth-module - Europees bewerken
Ik gebruik de laptop dagelijks maar niet als hoofdcomputer, Hiervoor heb ik een IMac 27". Het is niet de bedoeling dat ik er zware games op ga draaien maar gewoon af en toe een film kijken en werken met office programma's. Momenteel gebruik ik een dell XPS16, maar krijg van het scherm erg moeie ogen
.
Waarom een Dell Studio 15? of Waarom een Macbook Pro?
Alleen ik weet echt niet welke ik moet kiezen.
Zelf denk ik aan de Macbook pro, maar aangezien de hoge prijs lijkt mij de dell ook een goede en degelijke optie.
Mac Book Pro 15
2.66GHz Intel Core i7
4GB 1066MHz DDR3 SDRAM - 2x2GB
500GB Serial ATA Drive @ 7200 rpm
SuperDrive 8x (DVD±R DL/DVD±RW/CD-RW)
MacBook Pro 15-inch Hi-Res Glossy Widescreen Display
Verlicht toetsenbord (Nederlands) & Gebruikershandleiding (Nederlands)
Accessory kit
OF
Dell Studio 15
KLEUREN, DESSINS EN BESCHILDERINGEN Black chainlink bewerken
PROCESSOR Intel® Core™ i7-720QM Mobile Processor (1.6GHz, turbo up to 2.8GHz, 6MB L3 Cache) bewerken
BESTURINGSSYSTEEM Legitieme Windows® 7 Ultimate 64 BIT - Nederlands bewerken
LCD-SCHERM 15,6-inch witte led Full HD-breedbeeldscherm (1.920 x 1.080) met TrueLife bewerken
GEHEUGEN 6.144 MB 1333 MHz Dual Channel DDR3-geheugen [1x4.096 + 1x2.048] bewerken
HARDE SCHIJF 500 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf bewerken
OPTISCH(E) STATION(S) Blu-ray Disc-rom-station (cd/dvd lezen/schrijven en Blu-ray Disc lezen) bewerken
HOOFDBATTERIJ 9-cel lithium-ion hoofdbatterij (85 Wh) bewerken
DRAADLOZE CONNECTIVITEIT Dell Wireless 1520 halve minikaart (802.11n) bewerken
BLUETOOTH Dell Wireless 365 Bluetooth-module - Europees bewerken
Ik gebruik de laptop dagelijks maar niet als hoofdcomputer, Hiervoor heb ik een IMac 27". Het is niet de bedoeling dat ik er zware games op ga draaien maar gewoon af en toe een film kijken en werken met office programma's. Momenteel gebruik ik een dell XPS16, maar krijg van het scherm erg moeie ogen
Waarom een Dell Studio 15? of Waarom een Macbook Pro?