Toon posts:

Eén 5.1 set twee audio bronnen HELP :D

Pagina: 1
Acties:

• Jaumur
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 18:15
Hoi, hier de situatie:

Ik heb één 5.1 set met 3 jacks. Deze set zit standaard ingeplugd op mijn pc maar sinds kort heb ik een xbox 360. Nu wil ik graag de groene jack van de 5.1 set delen tussen de xbox en de pc. Nu heb ik hier splitters voor gezien: 3.5 mm F-M-M maar die kan ik met geen mogelijkheid in een Nederlandse (web)winkel vinden. Iemand suggesties of een adresje of een anderzijds (goedkope) oplossing?

BVD!

• GaMeOvEr
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 21:57

GaMeOvEr

Is een hork.

Zo eentje dus:

1,- euro http://elektronica-online.nl/content_details.php?id=142

[Voor 31% gewijzigd door GaMeOvEr op 01-10-2010 01:37]

edelsteenkralen.nl | daveweetraad.nl | deblijeekster.nl

• CodeCaster
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

👌👀 good shit ✔💯

Dat werkt niet, dat is voor dr andere kant op. Als je in deze situatie zo'n ding gebruikt krijg je heel zacht signaal of zelfs kortsluiting.

As always, we are nailed to a cross of our own construction.

• GaMeOvEr
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 21:57

GaMeOvEr

Is een hork.

CodeCaster schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 01:45:
Dat werkt niet, dat is voor dr andere kant op. Als je in deze situatie zo'n ding gebruikt krijg je heel zacht signaal of zelfs kortsluiting.
Ahja, verkeerd begrepen. Hij wil een extra input hebben, niet een extra output. :P

Dan heeft hij een switchboxje nodig.

Dan heb je deze: (€ 14,- )

http://elektronica-online.nl/content_details.php?id=512

Maar dan moet je nog wel 2x een kabel van 3,5mm jack naar stereo cinch kopen.

Of deze: (€ 24,-)

http://www.elektronica-online.nl/content_details.php?id=514

Die heeft ook 2x 3,5 jack inputs.

[Voor 39% gewijzigd door GaMeOvEr op 01-10-2010 21:02]

edelsteenkralen.nl | daveweetraad.nl | deblijeekster.nl

• Jaumur
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 18:15
super! bedankt voor de snelle reacties!!

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 00:10

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Dit werkt wel, heb ik thuis namenlijk ook :) gewoon dat blokje in de PC steken, en dan zowel de speakers. Als de xbox in de twee outputs stoppen.

[capslock]ZORG ER ALLEEN WEL TEN ALLE TIJDEN VOOR DAT JE NIET ZOWEL JE PC ALS XBOX AUDIO LAAT UITZENDEN, ANDERS HEB JE VEEL TE VEEL STROOM OP 1 KABELTJE STAAN.[/capslock] ( :9 )

Ik neem aan dat je 5.1 setje de x540 is van logitech? En dan met die "Matrix" button wil je het stereogeluid upgraden naar 5.1? Heb ik ook :P is natuurlijk niet optimaal, maar wel een stuk prettiger als alleen 2(.1) stereogeluid uit mn headset.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee