Toon posts:

Samsung televisie en samsung syncmaster 2770

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een samsung tv en een samsung syncmaster 2770 naast elkaar staan. Nu was ik aan het zappen op de tv en veranderde de syncmaster ook van kanaal. Kan ik ook een instelling wijzigen zodat de syncmaster niet meer op de afstandbediening reageerd? Of heeft iemand hier een oplossing voor?

mvg, Sjouke

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-02 11:35

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Mogelijk zit zoiets verstopt in het service menu...zit er een afstandsbediening bij die syncmaster? Zo nee, dan bestaat de kans dat je de ir moduel uit kunt zetten.

Handigst is om samsung support ff te contacteren, wellicht willen ze je meer vertellen omdat je meerdere samsung producten hebt :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Topicstarter
Michael Knight schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 00:25:
Mogelijk zit zoiets verstopt in het service menu...zit er een afstandsbediening bij die syncmaster? Zo nee, dan bestaat de kans dat je de ir moduel uit kunt zetten.

Handigst is om samsung support ff te contacteren, wellicht willen ze je meer vertellen omdat je meerdere samsung producten hebt :)
Bedankt voor de reactie, ik heb ondertussen een mail naar samsung gestuurd. Hopelijk hebben hun een oplossing. Ik dacht zelf aan een universele afstandsbediening ( weet niet of dit werkt omdat beide schermen misschien wel op hetzelfde signaal reageren ook met een universele afstandsbediening)