Toon posts:

[iPhone] Pingchat niet via mobiel internet

Pagina: 1
Acties:

• thechib12
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 19:59
Ik heb een prepaid sim inmijn iPhone 3G 4.1. En ik heb mobiele data in instellingen uitgezet.
Zodat ik alleen via wifi kan internetten enniet met dat duremobiel internet.
Maar nu heb ik Pingchat geïnstalleerd. En mijn vraag is. Ontvang ik de pings alleen met wi fi of ook met mobiel internet?

Greets.

Chib

• phoenix
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 14-06 11:00
PingChat kijkt naar je instellingen, dus je ontvangt ze alleen als je Wi-Fi hebt.

• Mach
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 17:32

Mach

Elysium Hoplite Forever

nfm schreef op donderdag 30 september 2010 @ 21:52:
PingChat kijkt naar je instellingen, dus je ontvangt ze alleen als je Wi-Fi hebt.
Dat is niet waar...werkt ook via 3G. Maar het gaat wel via internet, dus als je geen flat-fee-pakket hebt, kost het je flink geld.

DUGG

• Fonta
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 15-09 13:29

Fonta

BuG Admin

Mach schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 09:15:
[...]

Dat is niet waar...werkt ook via 3G. Maar het gaat wel via internet, dus als je geen flat-fee-pakket hebt, kost het je flink geld.
Niet als je internet uitgeschakeld hebt in de instellingen zoals de PS zegt.

BuG Community - Discord: discord.bug-community.com

• seninha
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 16-09 18:53

seninha

god's right foot

Quote:

NO MONTHLY COST. You won’t need to pay your carrier for text messaging. Wi-Fi or your current data plan is all it takes to send messages.

Gaat via 3G en Wifi.

iRacing Profile Flickr

• Bloemstukje
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 21:04
Ja alleen als 3G uitstaat gebruikt hij WiFi ofcourse ;), en als er geen WiFi is dan gebruikt hij niks ;)

gewoon nee.

• Shinji
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 21:35
Test het zou ik zeggen, zorg dat je buiten bereik ben van wifi en kijk of de app wil verbinden en/of iets versturen. In principe als je data-verkeer uit hebt staan zou die het zonder wifi niet moeten doen.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee