PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Hij probeert woordovergangen los te halen, dus dingen als PowerShot wordt geindexeerd als "power" en "shot" en als "powershot". Als jij dan vervolgens PowerShot intyped matched dat, "powershot", "power-shot" en "power shot" matchen ook.
Als jij echter een hoofdlettervariant kiest die anders is dan de onze (bijv PoWersHot) dan levert dat inderdaad helaas een mismatch van termen op. Ik zal nog een keer kijken of daar nog wat meer mee te doen is, het is inderdaad wat zuur dat ie door domweg de lowercase variant toe te voegen van de invoer het probleem had kunnen voorkomen.
Bij die ene zit een productcode waar het als DeLock is gespeld, vandaar dat je die in ieder geval wel krijgt.
Als jij echter een hoofdlettervariant kiest die anders is dan de onze (bijv PoWersHot) dan levert dat inderdaad helaas een mismatch van termen op. Ik zal nog een keer kijken of daar nog wat meer mee te doen is, het is inderdaad wat zuur dat ie door domweg de lowercase variant toe te voegen van de invoer het probleem had kunnen voorkomen.
Bij die ene zit een productcode waar het als DeLock is gespeld, vandaar dat je die in ieder geval wel krijgt.
Ik heb e.e.a. wat aangepast zodat ie nu wat minder vaak dat soort termen vervangt (hij kijkt eerst of de lower-case versie misschien al bestaat)
Dit topic is gesloten.
![]()