Toon posts:

[PW] Enkele Lian li kasten in de verkeerde categorie

Pagina: 1
Acties:

• sergev
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 12-12-2020
Aangezien ik bezig was met het samenstellen van een nieuw Mini-Itx systeem kwam ik eerst uit op de lian li Q07, maar na enig speurwerk kwam ik er achter dat er een opvolger was, namelijk de Lian li Q11. Deze is dus momenteel ook onderweg naar mijn adres, maar ik kon het niet helpen om te vragen voor een kleine correctie.

De drie varianten die namelijk nu in de pw staan, staan in de verkeerde categorie. Namelijk in de categorie "Towers" terwijl het toch overduidelijk Mini-ITX kastjes zijn.

pricewatch: Lian Li PC-Q11B
pricewatch: Lian Li PC-Q11A
pricewatch: Lian Li PC-Q11R

en de witte variant die momenteel geen prijsvermeldingen heeft:

pricewatch: Lian Li PC-Q11W

Als deze naar de juiste categorie verplaatst kunnen worden brengt dat weer iets meer keus in de Mini-ITX behuizingen categorie.

Bedankt.

Edit: Zie dus dat de rode versie ook geen prijzen meer heeft. Naja zeg.. :z

[Voor 3% gewijzigd door sergev op 30-09-2010 18:00]

• Kraan
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 25-06 16:38

Kraan

Veteraan
Gefixt, tnx!

Mag de volgende keer bij voorkeur door middel van;
Specs verbeteren

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

• sergev
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 12-12-2020
Dat heb ik dan vergeten te melden, maar dat had ik al gedaan en het was verbeterd. Het vinkje behuizingstype had ik veranderd van Tower naar Mini-Itx en dat was goedgekeurd. Echter hierdoor bleven deze kastjes nog wel steeds in de verkeerde categorie staan. Ondanks de verbetering.

Vandaar dat ik hier even een topic opende om het aan te geven. In ieder geval bedankt. :)

• Kraan

Kraan

Veteraan
Ja, sorry! Dat is waar. In die optie kan je geen categorie wijzigen. Je kan het natuurlijk wel als opmerking opgeven, maar dan moet je maar net weten dat de specificatie en categorie niet op deze manier aan elkaar gekoppeld zijn.

• Megaflix
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 04-08 20:23
Kraan schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 11:06:
In die optie kan je geen categorie wijzigen.
Wat eigenlijk wel logisch zou zijn als het wel kon. Misschien is dat iets wat aangepast kan worden? Als een user de categorie wijzigt dan zou het wel leuk zijn als er in DSP een uitroeptekentje of zo naast de categorie kwam te staan.

• Kraan

Kraan

Veteraan
Daar zitten een paar haken en ogen aan. Bij het veranderen van categorie, verander je in veel gevallen ook van specificatieset. Wij kunnen dat ook niet in 1 keer, maar moeten eerst de cat veranderen, deze wijziging doorvoeren en kunnen pas daarna de specs wijzigen.

Dat moet op zich niet voor problemen zorgen, maar de kans is groot dat ik ergens iets technisch over het hoofd zie. Ik zal eens een devver aan zijn mouw trekken hierover.

• Megaflix
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 04-08 20:23
Kraan schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 15:23:
Daar zitten een paar haken en ogen aan. Bij het veranderen van categorie, verander je in veel gevallen ook van specificatieset. Wij kunnen dat ook niet in 1 keer, maar moeten eerst de cat veranderen, deze wijziging doorvoeren en kunnen pas daarna de specs wijzigen.
Daarom ook alleen een tekentje dat een user de categorie gewijzigd wil zien. Als je dit dan ziet in de DSP, dan kunnen we het zelf wel met de hand aanpassen naar wat het moet zijn. Meer een soort: kijk-hier-even-naar.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee