Toon posts:

FotoSG problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views

• Gossch
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 30-09-2010
Geachte medeforummers,

Ik lees hier op het forum dat er een boel mensen zijn die hun spulletjes bij FotoSG bestellen/kopen. Ik heb onlangs wat bij FotoSg besteld en betaald en wacht nog op deze levering. Echter ik niet alleen, maar meerdere mensen met mij. Er schijnen leveringsproblemen te zijn, en er werdt/wordt gespeculeerd over faillisementen/overname's enz enz. Er zijn inmiddels gedupeerden die aangifte hebben gedaan ter zake oplichting.

Op de onderstaande links vind je meer informatie:

http://dutchphotozone.com/viewtopic.php?f=43&t=64827

http://www.eosdigitaal.nl...iewtopic.php?f=26&t=62357

Op beide forums worden ook lijstjes bijgehouden met 'gedupeerden' dus mensen die op een bestelling wachten of mensen die inmiddels een vordering tot annulering en -of terugbetaling, aan FotoSG hebben gedaan.

Wilde dit even met jullie delen, mogelijk dat hier ook ´gedupeerden´ zitten.

• Armada.
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 23-07 18:27
Ik heb werkelijk nog nooit van FotoSG gehoord.
Maar sowieso vervelend voor je, succes met je geld terugkrijgen.

• ThunderNet
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 18-09 12:14
Dit past meer in het shoppingforum :)

FGA -> SF

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• Orion84
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 23:25

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

ThunderNet schreef op donderdag 30 september 2010 @ 17:36:
Dit past meer in het shoppingforum :)

FGA -> SF
Inderdaad, maar speculeren over faillissementen en oplichting en meer van dat soort zware termen is ook hier in het Shopping Forum uit den boze. Ervaringen met FotoSG kan je gewoon delen via de shopreview en als je op zoek bent naar informatie over hoe je een lopende kwestie het beste aan kan pakken, dan is Handleiding veilig online winkelen / troubleshooten een goed startpunt en voor verder overleg en discussie met je mede-tweakers kan je altijd een topic daarover starten.

Enkel een topic openen voor een dergelijke mededeling met wat externe linkjes en stevige speculaties is niet de bedoeling.

[Voor 4% gewijzigd door Orion84 op 30-09-2010 21:40]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee