Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Profielopmerkingen

Pagina: 1
Acties:

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 09:49
Is het misschien tijd om ICQ eens te vervangen door mogelijke links naar je Twitter en Facebook?

Daarnaast mis ik sinds de recente updates de mogelijkheid mijn beroep op te geven en kom je nu niet verder dan de branche (wat feitelijk niks zegt over je vakgebied).

Het profiel begint een beetje beperkt en outdated te worden zo :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Bosmonster schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:14:
Is het misschien tijd om ICQ eens te vervangen door mogelijke links naar je Twitter en Facebook?
Mja, da's al veel vaker gevraagd. Eigenlijk zou je daar een vrij brede keuze moeten gaan bieden.
Daarnaast mis ik sinds de recente updates de mogelijkheid mijn beroep op te geven en kom je nu niet verder dan de branche (wat feitelijk niks zegt over je vakgebied).
Sowieso heb je onder 'functiegroep' een vrij invoerveld 'functietitel'. Alleen voor de functiegroep automatisering/ICT is er een functielijst beschikbaar.

Intentionally left blank

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-11 18:15

Sebazzz

3dp

Is het niet interessanter, het is Tweakers.net, geen sociale netwerksite, om LinkedIn aan het profiel toe te voegen?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]