Op Wednesday 14 March 2001 12:32 schreef Gordijnstok het volgende:
[..]
Daarom vindt ik dit antwoord van je erg vreemd......
Kortom, de mensen die zich normaal gedragen (en meestal wat langer op dit forum zitten) zullen nauwelijks te maken krijgen met een moderator, en dus ook niet met het fenomeen, het gaat hun simpelweg niet aan en het interesseert ze ook niet.
Als je mijn eeste post had gelezen had je geweten dat mijn 'probleem' helemaal niet bij de ads/mods ligt.
Compleet verafgood?
....
maar die "Lord Daemon is gewoon een super brute gast" moet echt nog komen.
Het topic was toch wel vrij duidelijk een overstatement, slijmen kan ook subtiel.
Laten we eerst wachten totdat hij een voorbeeld geeft en dan pas gaan zeggen of het onzin is of niet.
Wat heeft het voor nut om het 'te bewijzen' ook al haal ik dingen naar voren, dan kun je het daar nog mee eens zijn of niet, waarschijnlijk niet, anders had je 'het' zelf al ooit eens gemerkt.
Zoals ik al zei, wat wil je eraan gaan doen als ik je kan overtuigen ? Alle slijmende usertjes eraf bonjouren ?
Het heeft weinig nut om een mening proberen te bewijzen.(Iets teveel in W&L gezeten ?

)
Ik vind gewoon dat het zo is en gelukkig zijn er nog anderen die dat ook vinden, ik denk dat het daarbij een heel eind af is.
En zelfs als er mensen waren in W&L die deden zoals jij het zegt, dan zijn dat zulke zwakke persoonlijkheden dat hun meningen toch niet de moeite waard zijn.
Gelukkig, dan zijn we het daar over eens.
Ik denk dat dit topic een verkeerd beeld heeft geschept, sommige mods/adms voelen zich aangevallen, terwijl het eigenlijke probleem bij de users ligt. Waar dus niets aan te doen is en wat ook de reden is waarom ik LD en Morgoth niet over probeer/wil te halen naar mijn mening.