Beste wijze excel guru's...
Ik kom er echt niet meer uit, teveel dingen snap ik niet
Ik gebruik in een backorder lijst een formule om lever informatie van de vorrige week over te nemen.
De formule:
=VLOOKUP(G2;'[23 09 2010.xls]oud!$G:$J;4;0)
Opzich werkt dit best aardig, elke week pas ik het 2de gedeelte van de formule aan. (bestand naam)
En dan doorvoeren naar beneden, waarden plakken, de #N/B weghalen en klaar is kees.
Voor mij werkt dit, maar binnekort gaan andere mensen dit overnemen in het geval ik vakantie heb.
Dus leek het mij handig om een macro-tje te maken, helaas heb ik weinig kaas gegeten van VBA.
En lukt het mij niet een werkende macro te maken. (met behulp van forum en google)
Dit is de code in VBA, die niet werkt.
Wil iemand mij een duwtje in de goede richting geven, zodat ik er wat van leer.
(Hele macro schrijven en plaatsen is niet de bedoeling...)
Dank u!
Ik kom er echt niet meer uit, teveel dingen snap ik niet
Ik gebruik in een backorder lijst een formule om lever informatie van de vorrige week over te nemen.
De formule:
=VLOOKUP(G2;'[23 09 2010.xls]oud!$G:$J;4;0)
Opzich werkt dit best aardig, elke week pas ik het 2de gedeelte van de formule aan. (bestand naam)
En dan doorvoeren naar beneden, waarden plakken, de #N/B weghalen en klaar is kees.
Voor mij werkt dit, maar binnekort gaan andere mensen dit overnemen in het geval ik vakantie heb.
Dus leek het mij handig om een macro-tje te maken, helaas heb ik weinig kaas gegeten van VBA.
En lukt het mij niet een werkende macro te maken. (met behulp van forum en google)

Dit is de code in VBA, die niet werkt.
Visual Basic .NET:
1
2
3
4
5
6
| Sub Backorder_info() ' ' ActiveCell.FormulaR1C1 ="=VLOOKUP(RC[-3],[23 09 2010.xls]oud!$G:$J;4;0)" End Sub |
Wil iemand mij een duwtje in de goede richting geven, zodat ik er wat van leer.
(Hele macro schrijven en plaatsen is niet de bedoeling...)
Dank u!