Studenten ov-chip en Arriva

Pagina: 1
Acties:

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Hallo,

Ik ga binnenkort even naar groningen, met mijn ov-chipkaart. Kunnen ze deze in de trein van arriva al controleren of niet? dit zodat ik weet of ik een kortingskaart moet kopen of niet.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:58

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Reizen op saldo nog niet mogelijk op onze treintrajecten
We zijn momenteel druk bezig met de voorbereidingen voor de invoering van de OV-chipkaart op al onze treintrajecten. Indien u in het bezit van een Studenten OV-Chipkaart, dan kunt u hiermee reizen op zicht, dit geldt niet voor een persoonlijke of anonieme OV-chipkaart.

Op onze treinen zijn stickers aangebracht met de vermelding dat u nog niet in- en uit kan checken en dat reizen op saldo nog niet mogelijk is. Indien u overstapt van een NS trein naar een van onze treinen, dan dient u eerst bij NS uit te checken alvorens u bij ons instapt.Houdt u hier dus rekening mee als u instapt op één van onze treinen.
Dit zegt genoeg hoop ik? :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Prachtig, dat wordt gratis reizen in het weekend met mijn week-product :)

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:31

drooger

Falen is ook een kunst.

Eduardboon schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:38:
[...]

Prachtig, dat wordt gratis reizen in het weekend met mijn week-product :)
Je zou toch zeggen dat Arriva net als de NS van die kastjes heeft, waarmee de controleur kijkt wat voor producten erop staan? Moet zeggen dat ik me niet kan herinneren dat ik, sinds ik de ov-chip heb, gecontroleerd ben in de enkele weekenden Friesland.

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

• roelieboelie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-07 23:30
drooger schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:41:
[...]

Je zou toch zeggen dat Arriva net als de NS van die kastjes heeft, waarmee de controleur kijkt wat voor producten erop staan? Moet zeggen dat ik me niet kan herinneren dat ik, sinds ik de ov-chip heb, gecontroleerd ben in de enkele weekenden Friesland.
Hier in limburg bij Veolia hebben ze op de stations ook nog geen werkende palen, maar daar lopen de controleurs WEL met een chiplezer rond! Dus je bent gewaarschuwd.

Hoi