Het gebeurde een paar dagen geleden, Ik was een film aan het kijken, ineens Blue screen. Zag er geen ernst in, dus ik probeer mijn pc gewoon opnieuw op te starten. Dit ging echter niet meer. Als ik op de aanknop druk, gaan de fans op volle toeren spinnen, maar voor de rest gebeurd er niets. Geen beeld, geen piepjes, niets. Hierdoor kan ik dus ook niets in de BIOS of weet ik veel wat veranderen.
Ik heb al geprobeerd de CMOS te resetten, geen succes.
Ik heb ook geprobeerd alles los te koppelen, al die usb dingen, ook geen succes.
Helemaal kaal met 1 geheugen module, ook geen succes.
Zelf vermoed ik dat het dus aan mijn moederbord ligt, dat die gewoon kapot is. Maar ik wil toch graag jullie mening hierover hebben, of ik niet wat vergeten ben, voordat ik hem opstuur. Daarnaast is het moederbord pas 4 maanden oud, dus ik vind het raar als ie nu al kapot zou zijn
Specs:
Kast/voeding: Antec Sonata 3/ingebouwde 550W voeding
Moederbord: Asrock P45DE
GFX: Asus 8800GTS 512
Geheugen: Team Elite 4 maal 1 gb. DDR2
Ik heb al geprobeerd de CMOS te resetten, geen succes.
Ik heb ook geprobeerd alles los te koppelen, al die usb dingen, ook geen succes.
Helemaal kaal met 1 geheugen module, ook geen succes.
Zelf vermoed ik dat het dus aan mijn moederbord ligt, dat die gewoon kapot is. Maar ik wil toch graag jullie mening hierover hebben, of ik niet wat vergeten ben, voordat ik hem opstuur. Daarnaast is het moederbord pas 4 maanden oud, dus ik vind het raar als ie nu al kapot zou zijn
Specs:
Kast/voeding: Antec Sonata 3/ingebouwde 550W voeding
Moederbord: Asrock P45DE
GFX: Asus 8800GTS 512
Geheugen: Team Elite 4 maal 1 gb. DDR2
[ Voor 6% gewijzigd door Fist op 30-09-2010 11:39 . Reden: aanvulling ]