Toon posts:

Touchscreens

Pagina: 1
Acties:

• ByteDelight
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 13:55

ByteDelight

Retro computing is alive!

Topicstarter
Ik maak er toch maar eens een apart topic over aan:

Waarom is er nog geen filterfunctie voor touchscreens in de Pricewatch?

Er zijn inmiddels toch al enkele touchscreens (Windows 7 multitouch support) verkrijgbaar, ook in de Pricewatch, bijvoorbeeld:
- iiyama ProLite T2250MTS-B
- Acer T230Hbmidh

Ik kan er echter niet op zoeken (filteren).
Daarvoor moet ik nu noodzakelijk uitwijken naar bijvoorbeeld Heise in Duitsland.

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

• Kompaan
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 30-04 22:44
Het staat nu onder:

Overige specificaties
Bijzonderheden Touch-Screen

Of als:

Overige specificaties
Bijzonderheden Touchscreen

Dus ik zoek er nu zo naar:
http://tweakers.net/price...cUoEvS84OVdQ4hQ_8aY9tHn5_

Maar een standaard optie voor touchscreen zou handiger zijn, misschien zelfs een aparte categorie?

Misschien voor verschillende soorten touchscreens:
Capacitive, resistive enz.
Wikipedia: Touchscreen

Maar dat is wel veel werk voor de "paar" touchscreens die er nu zij.

Just my $0.02

• ByteDelight
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 13:55

ByteDelight

Retro computing is alive!

Topicstarter
Kompaan schreef op donderdag 30 september 2010 @ 08:37:
Het staat nu onder:

Overige specificaties
Bijzonderheden Touch-Screen

Of als:

Overige specificaties
Bijzonderheden Touchscreen
Klopt, daar staat het vermeld, maar ik kan middels de rubriek monitoren niet filteren op die eigenschap.
Hoe doe jij dat dan?

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

• Kompaan
Zoeken op touchscreen, daarna aan de rechterkant Monitoren selecteren.

• Falcon
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 14:27

Falcon

Q.A. Engineer (.net/azure)

@kompaan: Wel jammer dat je met jouw url niet de pricewatch: Packard Bell Viseo 200T te zien krijgt. Dit is namelijk de goedkoopste touchscreen.

[Voor 10% gewijzigd door Falcon op 30-09-2010 13:49]

"You never come second by putting other people first"

• Kompaan
Hierdoor:

Overige specificaties
Bijzonderheden Multitouch

Overigens is dat het scherm wat ik heb :-P

• Megamind
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 19:54
Even een kick met de vraag: komt deze feature nog? Het zou best wel handig zijn want ik kan nu niet garanderen dat ik alle touch monitoren filter met een zoekopdrachtje.

• Kraan
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 25-06 16:38

Kraan

Veteraan
Welk filter wil je nog meer hebben Megamind?

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

• Megamind
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 19:54
Dat je kan aangeven of het een touchscreen moet zijn in bv deze pagina:
http://tweakers.net/pricewatch/cat/344/monitoren.html

• Kraan
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 25-06 16:38

Kraan

Veteraan
Ah, dacht even dat het om laptops ging, maar dat was een ander actueel topic. Maar het toevoegen van een filter is soms wel, maar meestal niet een kwestie van 'gewoon aanzetten'. Er moet natuurlijk wel data zijn om te filteren en tot nu toe is er bij de monitoren nog niet gespecificeerd of deze touchscreen (en welke vorm) heeft.

Het filter heeft een absolute meerwaarde, dus we zullen deze toevoegen. Voordat deze echter zinvol gebruikt kan worden, moet er eerst bij voldoende monitoren deze eigenschap gespecificeerd worden. Dit zal wat tijd in beslag nemen.

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

• Speedster
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 14-09 15:29
Kraan schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 08:13:
Ah, dacht even dat het om laptops ging, maar dat was een ander actueel topic. Maar het toevoegen van een filter is soms wel, maar meestal niet een kwestie van 'gewoon aanzetten'. Er moet natuurlijk wel data zijn om te filteren en tot nu toe is er bij de monitoren nog niet gespecificeerd of deze touchscreen (en welke vorm) heeft.

Het filter heeft een absolute meerwaarde, dus we zullen deze toevoegen. Voordat deze echter zinvol gebruikt kan worden, moet er eerst bij voldoende monitoren deze eigenschap gespecificeerd worden. Dit zal wat tijd in beslag nemen.
Een "touch" filter (en dan liefst ook nog onderverdeeld in de diverse technieken van "touch") in de monitor sectie van de pricewatch zou nog steeds heel erg welkom zijn!
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee