Ik heb sinds een korte tijd een vreemd verschijnsel. Geregeld heb ik bijvoorbeeld een programma open en klik ik op de taakbalk met mijn rechtermuis knop en vervolgens de optie 'close alt+f4' Een voorbeeld is IE. Vervolgens sluit IE wel af alleen blijft die menu optie in beeld 'gebrand' over mijn taakbalk heen. Pas als ik resoluties omgooi en weer terug zet naar wat het was is het weg.
Ik heb een gforce 9300GE. Draai vista business. Het scherm is een acer x163w. En mijn resolutie staat op 1360x68 op 60 hz. Tevens heb ik de meest recente display driver van de nvidea site geinstalleerd.
Is er iemand die nog een mogelijke oorzaak weet voor dit probleem? Het is behoorlijk irritant als van die menu opties gebrandmerkt blijven door de rest van het scherm.
bvd!
Ik heb een gforce 9300GE. Draai vista business. Het scherm is een acer x163w. En mijn resolutie staat op 1360x68 op 60 hz. Tevens heb ik de meest recente display driver van de nvidea site geinstalleerd.
Is er iemand die nog een mogelijke oorzaak weet voor dit probleem? Het is behoorlijk irritant als van die menu opties gebrandmerkt blijven door de rest van het scherm.
bvd!