Toon posts:

[phpmyadmin] Wit scherm, meer niet

Pagina: 1
Acties:
  • 194 views

• _Thanatos_
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 06-09 09:56
Ik heb Apache 2.2.14, PHP 5.3.1, en phpmyadmin 3.3.7. Ik heb keurig volgens de documentatie de setup uitgevoerd en dat werkt allemaal. Nu wil ik naar de login van phpmyadmin en het enige dat ik krijg is een wit scherm waar de server ongeveer een minuut op staat te pruttelen zonder noemenswaardige cpu-belasting, harddisk-belasting of netwerk-belasting.

Als ik handmatig "php index.php" uitvoer in de phpmyadmin directory, krijg ik keurig de html te zien die de loginpagina uit hoort te poepen. Maar via een browser niet.

De webserver werkt prima, want ik heb ook wordpress draaien - werkt als een zonnetje. MySQL werkt dus ook, anders zou wordpress wel kapot gaan. Daardoor bewijs ik dat Apache dus ook werkt en PHP ook.

Wat kan ik doen om dit te fixen? Als ik erop google, wat ik het afgelopen halve uur natuurlijk heb zitten doen, dan kom ik niet verder dan een wit scherm *na* het inloggen, vage problemen icm control panels en andere irrelevante dingen. Deze phpmyadmin staat los en is er net vers, kaal en maagdelijk opgezet. Phpmyadmin 2.x geeft trouwens precies hetzelfde probleem.

日本!🎌

• Cartman!
  • Registratie: april 2000
  • Niet online
- display_errors wel aan staan?
- error_reporting wel op goede instelling?
- logs van apache al bekeken?
- rechten van de bestanden gecontroleerd?
- mysql servergegevens wel kloppend ingevoerd in de config?

• Creepy
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 23:00

Creepy

Moderator Devschuur®

Tactical Espionage Splatterer

Dus je hebt wat om uit te zoeken ;) Ik stel voor dat je dat eerst gaat doen. Bekijk ook gelijk de support pagina's van phpmyadmin want ik kan me moeilijk voorstellen dat er daar echt niks over te vinden is.

Mocht je er daarna echt nog niet uitkomen, dan kan je een nieuw topic openen. Vermeld dan wel iets meer over wat je nu hebt gedaan en/of gezocht. Open je topic dan ook op de juiste plek want met programmeren heeft het helemaal niks te maken. Zie ook Waar hoort mijn topic?

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have star problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee