Toon posts:

Wie heeft er ervaring met Citrix XenServer?

Pagina: 1
Acties:
  • 249 views

Onderwerpen

• SiemEik
  • Registratie: januari 2008
  • Niet online
Het webbased maken van onze MS Access CRM-en-nog-veel-meer-toepassing is me te veel werk. Dus zoek ik al een tijdje naar een manier om Access te ontsluiten voor gelijktijdig thuisgebruik. Iemand goede ervaringen met Citrix XenServer?

Ook andere tips zijn welkom!

• hans_lenze
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 22:55
Ja, ik heb ervaring met Citrix XenServer. Helaas mis ik de relevantie van een virtualisatie platform als je een thuiswerkplek wilt aanbieden. Bedoel je soms XenApp? Hiermee kun je een terminal server omgeving maken en de applicaties die hierop draaien ook aanbieden over internet.

offtopic:
(Hoewel ik eerlijk gezegd voor MKB het voordeel van Citrix XenApp niet zie. De licentie kosten zijn best fors ten opzichte van de voordelen die het biedt.)

while (! ( succeed = try ()));

• Zwelgje
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 25-09 06:36
Citrix XenApp Fundamentals is wat jij zoekt, das de citrix oplossing voor het MKB tot 75 man om op een fatsoenlijke manier applicaties aan te bieden aan gebruikers. hetzij op fatclients of thinclients of webbased via een Access Gateway.

XenApp op XenServer is dan helemaal wat jij wilt :) en ja ik heb er ruime ervaring mee ook

A wise man's life is based around fuck you

• Yarisken
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 23:01
Powershell schreef op woensdag 29 september 2010 @ 22:49:

XenApp op XenServer is dan helemaal wat jij wilt :) en ja ik heb er ruime ervaring mee ook
Iemand is zich aan het verkopen :-). Ik heb idd ook al veel goede dingen gelezen over xenserver in combinatie met xenapp.

• backupdevice
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 22:28
Yarisken schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:02:
[...]

Iemand is zich aan het verkopen :-). Ik heb idd ook al veel goede dingen gelezen over xenserver in combinatie met xenapp.
Terwijl je eigenlijk in de markt de combi XenApp op vSphere ziet. ( en nee, niet omdat ik biased ben :> )

Kamado Joe Classic | if you're lookin', you ain't cookin

• iisschots
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 23-09 02:48
Wanneer je hier een topic start verwachten we een aantal zaken van je. Een hiervan is dat je eerst zelf zoekt en ook aangeeft wat je gevonden hebt. Als je ervaringen wil hebben is het natuurlijk belangrijk aan te geven waarvoor je het precies gaat gebruiken en wat voor omgeving je hebt.

Dit alles vind ik niet terug, voordat je een volgend topic opent zou ik je willen vragen dit te lezen: Het algemeen beleid

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee