Ik had een snelle vraag voor een willekeurige HK mod die ik via een DM wilde stellen (of een site door de beugel kon of niet ja ik weet het, bij twijfel niet posten), maar ik kon niet zo snel vinden welke mod er aanwezig was.
Het is moeilijk zoeken, zeker als je dat nog nooit eerder hebt gedaan en niet zo goed de 'weg weet', ik zou niet weten waar ik zo'n overzicht zou kunnen vinden, hoewel ik hier toch al aardig lang rondloop
Topic openen waarin een mod gereageerd heeft, kijken of hij een
of
heeft is omslachtig, en ze allemaal in de MSN gooien doe ik ook niet aan.
Is het niet mogelijk om op de forumindex bij de namen van de moderators aan te geven of ze wel of niet aanwezig zijn, bij voorbeeld door hun nick bold weer te geven?
Of is er al zoiets, en heb ik gewoon een nieuwe bril nodig omdat ik iets in moet stellen aan mijn kant?
Het is moeilijk zoeken, zeker als je dat nog nooit eerder hebt gedaan en niet zo goed de 'weg weet', ik zou niet weten waar ik zo'n overzicht zou kunnen vinden, hoewel ik hier toch al aardig lang rondloop
Topic openen waarin een mod gereageerd heeft, kijken of hij een

Is het niet mogelijk om op de forumindex bij de namen van de moderators aan te geven of ze wel of niet aanwezig zijn, bij voorbeeld door hun nick bold weer te geven?
Of is er al zoiets, en heb ik gewoon een nieuwe bril nodig omdat ik iets in moet stellen aan mijn kant?
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?