[feat] Op forumindex kunnen zien welke mods aanwezig zijn.

Pagina: 1
Acties:

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Topicstarter
Ik had een snelle vraag voor een willekeurige HK mod die ik via een DM wilde stellen (of een site door de beugel kon of niet ja ik weet het, bij twijfel niet posten), maar ik kon niet zo snel vinden welke mod er aanwezig was.

Het is moeilijk zoeken, zeker als je dat nog nooit eerder hebt gedaan en niet zo goed de 'weg weet', ik zou niet weten waar ik zo'n overzicht zou kunnen vinden, hoewel ik hier toch al aardig lang rondloop :$
Topic openen waarin een mod gereageerd heeft, kijken of hij een Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/online.gif of Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/offline.gif heeft is omslachtig, en ze allemaal in de MSN gooien doe ik ook niet aan.

Is het niet mogelijk om op de forumindex bij de namen van de moderators aan te geven of ze wel of niet aanwezig zijn, bij voorbeeld door hun nick bold weer te geven?

Of is er al zoiets, en heb ik gewoon een nieuwe bril nodig omdat ik iets in moet stellen aan mijn kant?

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

ICQ / MSNMsgr / irc biedt vaak uitkomst.

Via het forum: niet iedere mod vind het leuk als ze zo in de gaten worden gehouden :P Wel kan je, bij mensen die dat hebben toegestaan, in het profiel zien wanneer te voor het laatst online waren.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:55

crisp

Devver

Pixelated

Rechtsboven het topic overzicht van een willekeurig forum staan de mods vermeld met een link naar hun myreact pagina; daar staat in het vakje rechts ook een online indicator links naast het ''Klik om xxx aan je buddies toe te voegen". Da's dus al minder omslachtig dan een topic opzoeken waar betreffende mod in gepost heeft ;)

[ Voor 16% gewijzigd door crisp op 29-09-2010 21:04 ]

Intentionally left blank

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Topicstarter
Maar dan moet ik eerst iedere mod toe gaan voegen in WLMsgr, en die gebruik ik eigenlijk alleen maar als e-mail notifier :X

Niet iedere mod hoeft zijn online status bloot te geven, dan lijkt het net alsof ze altijd offline zijn, maar als je snel iets aan een relevante mod wilt vragen (maar hij hoeft niet altijd te antwoorden ;) ) moet hij niet op vakantie zijn. En alle mods die op dat forum/groep zitten spammen, of ze nou on- of offline zijn zit(ten) ik (ze) ook niet op te wachten.

-edit-
Ah, de buddies. Die gebruik ik nooit. Misschien een betere tip :)

-edit2-
Dat is wel erg onoverzichtelijk, alle mods alfabetisch gesorteerd in de buddiesliijst :X

[ Voor 15% gewijzigd door Resistor op 29-09-2010 22:06 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 23:17

Wiethoofd

Broadcast TOM

Is het niet mogelijk de niet online zijnde mods in dat overzicht een offline-class mee te geven en vervolgens een font-weight: normal mee te geven, dan zijn de mods die online/beschikbaar zijn duidelijk te onderscheiden. Een mod die dan in zijn/haar profiel aangeeft geen online-status te willen tonen altijd op online zetten, die leest de DM dan wel wanneer deze daar tijd voor heeft :Y)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Voor e-mail waren er toch shortcuts? hkmods@ ofzoiets?

Besides, waarom niet gewoon aan álle relevante mods een DM sturen? Of stond dat sinds 't HK-fiasco uit, naar meerdere personen DM-en?

(As in, de eerste die wakker is en die zin heeft om te reageren, reageert wel, dan heeft de rest 't gewoon als ter kennisneming.)

[ Voor 25% gewijzigd door Osiris op 30-09-2010 19:40 ]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 23:17

Wiethoofd

Broadcast TOM

nstmmods@ is er iig, meerdere personen DM'en is nog steeds mogelijk met een max van 10 (tenzij door een crewlid in de DM-sessie handmatig vergroot).

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Pagina: 1