[iPod Touch] Aircrack-ng wat te doen na key

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Ik hoop dat dit niet tegen de regels in gaat anders mag deze voor mij gelijk weg.(wel even een PM waarom)

Ik , als iPod touch gebruiker, vindt WiFi netwerken erg belangrijk, want anders heb ik geen internet :P
Helaas zijn sommige beveiligt dus ik dacht dat Aircrack-ng de oplossing was.
Nu heb ik gezocht naar tutorials , maar het enigste wat die zeggen is dat je dit moet in voeren :
/var/aircrack-ng -a 1 /var/aircrack/touch.ivs
Daarna krijg je dus een key maar ik wete niet van wat voor netwerk en wat ik daarna moet doen :+
Maar het probleem is dus :
Dit is 1) alleen WEP ( die 1) dus ik kan geen WPA kiezen of iets dergelijks
en 2) ik kan zo geen netwerk kiezen om te kraken.
Dus toen bedacht ik me, ik ga dit invoeren
cd /var/aircrack/airoscript/
./airoscript.sh

Dan kom ik op een menu uit wat verder maar half werkt volgens mij.
Kan iemand mij helpen of een tutorial geven ?

[ Voor 5% gewijzigd door Cornelisjuh op 29-09-2010 20:17 ]

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-10 20:49

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Beveiligde draadloze netwerken zijn beveiligd met een reden, namelijk om ongenode gasten buiten te houden. Over het algemeen wordt het ook niet op prijs gesteld als iemand het slot van je auto openbreekt omdat hij 'een auto toch wel erg belangrijk vindt'. Hetzelfde geldt uiteraard ook voor het kraken van een WEP/WPA key. Daarnaast staat de Nederlandse wet dit niet toe. Discussies hierover op GoT zijn dan ook uit den boze.

Verder even dit:
Soms zien we users in topics of reacties een disclaimer plaatsen in de trant van het volgende:

[Plaatje/link] Owja modjes als het niet mag haal het dan maar weg en geef me plz geen ban, soz
Het op deze wijze de verantwoordelijkheid uit handen proberen te geven is echter niet iets wat we op prijs stellen. Hetgeen je op het forum plaatst is natuurlijk je eigen verantwoordelijkheid, en zo'n disclaimer zal dan ook niet veranderen hoe we omgaan met een eventuele overtredingen. We vragen je bij zaken die op het randje zijn daarom om zelf vantevoren goed na te denken of iets wel toegestaan is. Als je twijfelt kan je natuurlijk gerust contact opnemen met een crewlid!
Dit topic gaat dus op slot. Mocht er iets niet duidelijk zijn kan je een DM sturen.

Launching containers into space

Dit topic is gesloten.