Toon posts:

[iPhone 4] Geen geluid meer uit de oor speaker

Pagina: 1
Acties:

• LogiForce
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 09-08 03:27

LogiForce

The Black Whole

Topicstarter
De iPhone 4 32GB van mijn pa geeft sinds vandaag ineens geen geluid meer via het oor speakertje. De gewone speakers doen het wel, en de headset doet het ook gewoon.
Het geluid staat vol open iedere keer. En als ik de headset eruit haal schakelt hij terug naar de normale stand.
Headset in en uit pluggen al een paar keer geprobeerd, maar mocht niet baten. Ook de iPhone herstellen had geen effect.

Wat kan dit zijn, en is er nog een oplossing die ik kan proberen? Ik hoop dat hij niet terug hoeft. :'(

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

• Limonade
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 10-02-2018
hard reset al geprobeerd?

• vgroenewold
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 13-08 17:42
Mmm, als idd een hard-reset of restore niet uitmaakt (wat ik betwijfel) dan kan er serieus iets mee aan de hand zijn. Binnen 8 dagen kan je kostenloos ruilen bij t-mobile (mijn camera deed het niet) en anders wordt het repareren ben ik bang.

• LogiForce
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 09-08 03:27

LogiForce

The Black Whole

Topicstarter
Sorry voor de late reactie. Had al hard-reset, herstel en alle mogelijkheden geprobeerd. Ook in de winkel is het nog eens bekeken, maar was een hardware defect. Pa heeft een nieuwe gekregen na 1.5 week.
Nu heb ik die van mij uit mijn handen laten glijden en is het voorste glas kapot. Is inmiddels een week weg nu bijna. Gelukkig was die van mij verzekerd. :)

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee