Toon posts:

XP Drivers/Utilities

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views

• Navigator88
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 11-02 17:03
Gegroet

Aangezien mijn oude desktop wat langzaam begon te worden vond ik het tijd voor een complete format.
Zelf was ik mijn XP cd kwijt geraakt en heb nu via via een oude variant 'XP home PC Plan SP1a'
De installatie ging voorspoedig alleen toen het allemaal klaar was zag het er behoorlijk kaal uit.
Het is alweer een flinke tijd geleden dat ik een herinstallatie deed maar iets klopte er niet.
Volgens mij staan er op de bewuste CD namelijk geen enkele drivers of utilities.

Het vervelende is dat ook mijn draadloze internetverbinding er totaal uit lijkt te liggen waardoor ik nu op andere computers ben aangewezen om ook maar iets te kunnen.

Daarom heb ik 2 vragen
- klopt het dat ik nog drivers/utilities kan missen (bijvoorbeeld geluid en draadloze netwerken etc?)
- waar moet ik prioriteit aan geven

• lier
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 17:35

lier

MikroTik nerd

Ja, er kan van alles missen...
Prio: netwerk (dan kan je de rest op de pc zelf binnen halen).

Eerst het probleem, dan de oplossing

• alt-92
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Navigator88 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 16:11:

Volgens mij staan er op de bewuste CD namelijk geen enkele drivers of utilities.
Hoe moeten wij dat nu weten? :)
Het zijn jouw spullen, jij weet het beste wat er in zit en wat je dus nodig hebt, want het apparaat staat op/naast/onder jouw buro.

Wat je aan missende drivers moet doen is uitermate simpel: opzoeken wat er in zit en downloaden bij de leverancier.
Niet echt rocket science, we gaan er hier toch echt wel van uit dat je met gezond verstand tot dezelfde conclusie kan komen en dit soort dingen doet voordat je gaat installeren.

Voorbereiding is het halve werk, en daar is hier totaal geen sprake van.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee