• OnceUponATim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-01-2022
Hallo iedereen,

Ik ben net nieuw op het forum (A) ik kwam al een tijdje op Tweakers natuurlijk maar ik heb een beetje hulp nodig als het kan. (:

Ik heb dus net een nieuwe Radeon HD4350 daar wil ik dual monitor op. Dit werkt wanneer ik een monitor aansluit met een DVI kabel en een VGA kabel. Maar de beeldschermen waar ik dual monitor mee wil hebben geen DVI, wanneer ik dus een DVI naar VGA converter tussen doe krijg ik op dat beeldscherm geen beeld.

De beeldschermen zijn allebei van HP ik weet zo niet welk type nummer (: want 't is op het werk en heb ik zo niet bij de hand.

Weet iemand misschien wat er fout is / kan zijn?

Ik heb al geprobeerd andere DVI naar VGA converters te gebruiken.. dit werkte helaas ook neit
Ook heb ik andere beeldschermen geprobeerd.. ook geen geluk.
Op een andere 4350 werkt het wel!! het zijn de zelfde computers namelijk een HP Pro 3010sff

• CDA441
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-02 11:22
Druk anders eens op windows toets+p en klik op uitbreden, misschien helpt dat :D

EDIT:
het was uitbreiden :p

[ Voor 16% gewijzigd door CDA441 op 29-09-2010 16:16 ]

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

• JW1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-06 16:35

JW1

Als het dezelfde videokaarten zijn dan kan het zijn dat de drivers niet geïnstalleerd zijn of niet goed ingesteld.
Geeft Windows wel aan dat je meerdere monitoren aan kan sluiten?

Als de kaarten verschillen, dan kan het zijn dat de DVI-poort op de HD4350 van het type DVI-D is. Daar hoort geen DVI naar VGA verloopje op te passen, maar je weet maar nooit. DVI-D kan geen VGA-signaal uitsturen waardoor het dus niet werkt.
Welk besturingssysteem gebruik je?

@CDA441: Werkt volgens mij alleen in Windows 7.

[ Voor 9% gewijzigd door JW1 op 29-09-2010 16:23 ]

• CDA441
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-02 11:22
[b]
@CDA441: Werkt volgens mij alleen in Windows 7.
Misschien heeft hij Win7? :D

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

• OnceUponATim
Ohw Ja sorry vergeten te vertellen.. we werken op XP

Ik heb geprobeerd uit te breiden en te clonen werkt allebei niet

De computer ziet de monitor wel hij staat op uitbreiden of clonen. wanneer ik dit verander knippert het beeld even van uit naar zwart en dan blijft hij zwart. als je begrijpt wat ik bedoel :D

• ewoud75
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-07 15:29
Neem aan dat er 1 Videokaart inzit?

Via beeldinstellingen inregelen... Gisteren ook nog gedaan met een ouder ATI-kaart met een DVI en VGA aansluiting erop. Converter op de DVI en 2 VGA monitoren aangesloten en via beeldinstellingen aangepast zodat beide goed functioneren.

• OnceUponATim
Ja er zit 1 videokaart in. Wanneer ik dus een andere HD4350 er in doe doet hij het wel normaal.. maar de DVI aansluiting die is ook niet kapot. omdat hij het wel doet op een normale dvi aansluiting (zonder converter).. en de converter doet het ook.

Niemand meer een idee?

[ Voor 4% gewijzigd door OnceUponATim op 30-09-2010 09:26 ]

Pagina: 1