Alpha FAP3125-S Pentium 3 cooler

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 08:09
Ik wil graag deze cooler bestellen, maar nu lees ik op de site van Alpha dat ik met mijn mobo (Abit BE6 Rev.2) een DIMM slot moet gaan missen omdat deze cooler (te) groot zou zijn :(
Nu wil ik graag weten wat eventueel een andere optie qua cooling is en waar te bestellen. Het liefste ga ik natuurlijk voor de Alpha, maar het schijnt ook een probleem te worden als je je PC nogal veel verplaatst omdat de cooler ook nog eens superzwaar voor je mobo zou zijn.....heeft iemand tips en/of eigen ervaringen???

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Verwijderd

Ik heb zelf ook een ALPHA koeler ook op een abit be6 rv2, Het neemt 1 dimm slot in beslag en met een peltier ertussen 2.

Met vervoer haal ik mijn CPU er altijd uit want die valt er zeker uit :)

Een andere optie is de Golden Orb die zijn niet al te groot en nemen geen dimm sloten in beslag en koelt bijna net zo goed als een alpha.

Greets ShaDoW

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Global Win Vos32 is er ook 1 ,is nog geodkoper ook en koelt ook even goed als de Alpha. (Niet te koop in NL)

ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)