kabels verlengen Logitech Z-5500

Pagina: 1
Acties:

• KoningPaulus
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-07 21:19
Ik heb langere kabels nodig voor mijn rear speakers. Wat voor kabels moet ik dan kopen. Ik heb op internet namelijk veel soorten gevonden (..mm2 e.d.) maar weet niet wat de 'standaard' bijgeleverde is.

Logitech zelf doet er geen uitspraak over: "Alle beschikbare specificaties zijn op de onderstaande link te vinden. Tevens wordt het verlengen van de kabels niet ondersteund en kan ik u daar geen informatie over geven."

wie o wie helpt mij uit de brand?

4.320WP | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS-W

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Het maakt niet zoveel uit.

Zolang ze maar electrische geleiding hebben.
Hooguit dat je moet opletten dat ze niet te dun zijn vanwege het vermogen, maar volgens mij is dat zo laag dat je zelfs van die draadjes van een koptelefoon zou kunnen gebruiken.

Dus haal gewoon wat er het meeste op lijkt. Electra kabels kunnen ook prima. (tis allemaal koper).

Een geluidstechnicus vertelde me dat de weerstand van een speaker kabel in het niet valt ten op zichte van de weerstand van de apparatuur zelf dus het echt geen zak uitmaakt wat je neemt. (ja je zou ook gewoon kroonsteentjes kunnen gebruiken om de kabels te verlengen :P

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Voor de speakers maakt het bij de z5500 weinig uit, verschil tussen kabels ga je toch niet horen, gewoon merkloos 1mm2 lijkt me voldoende :) http://kabeltje.com/luids...wart-2x-100mm2-p-636.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningPaulus
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-07 21:19
heb uiteindelijk 11 meter 1,5mm2 besteld ;)

4.320WP | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS-W