Toon posts:

Aansturen Logitech G25

Pagina: 1
Acties:
  • 377 views

• ParagonEnschede
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 10-09 23:25

ParagonEnschede

Alles als een beer

Topicstarter
Tweakers, ik heb het volgende probleem waar ik op 't web geen duidelijk antwoord op kan krijgen.
Ik wil graag een Logitech G25 force feedback stuur zelf aansturen. Dus zodat ik kan aangeven hoeveel graden het stuur moet draaien of hoe lang met welke kracht het stuur moet proberen te draaien. Is er een soort API om tegen 't stuur te kunnen babbelen?

Voor alle duidelijkheid: het stuur werkt gewoon in spellen, maar dan alleen met de standaard trilletjes e.d.

De Groningse beer

• Stoney3K
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 16-09 18:02

Stoney3K

Flatsehats!

ParagonEnschede schreef op woensdag 29 september 2010 @ 13:22:
Tweakers, ik heb het volgende probleem waar ik op 't web geen duidelijk antwoord op kan krijgen.
Ik wil graag een Logitech G25 force feedback stuur zelf aansturen. Dus zodat ik kan aangeven hoeveel graden het stuur moet draaien of hoe lang met welke kracht het stuur moet proberen te draaien. Is er een soort API om tegen 't stuur te kunnen babbelen?
Misschien een open deur intrappen, maar: Al eens gezocht naar de Microsoft Force Feedback API?

Mijn G25 kan prima vanuit spellen ook meer doen dan alleen 'de gebruikelijke trilletjes'.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

• ParagonEnschede
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 10-09 23:25

ParagonEnschede

Alles als een beer

Topicstarter
Hmz, je zoekterm bracht me bij DirectInput. Dat lijkt ergens op. Nog niet duidelijk of ik heel vrij ben m.b.t. de mogelijkheden, maar dat zoek ik eerst wel even uit. Thanks. :)

De Groningse beer

• Rubu
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 16-09 19:30
Interessant, mag ik vragen wat je van plan bent? :)

[Voor 16% gewijzigd door Rubu op 29-09-2010 16:54]

• Sprite_tm
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 15-09 13:52

Sprite_tm

Semi-Chinees

Dit is niet echt een EL-topic, zolang je niet van plan ment de unit open te halen iig. Het probleem lijkt al opgelost te zijn, maar mocht je alsnog vragen hebben is het misschien beter om ergens in het Devschuur-subforum een post te plaatsen.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee