Toon posts:

GF client hangt vaak?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De GF Client hangt best wel vaak vind ik op dit heb ik bij een paar pc's die 24 uur per dag aan staan

als de buffer vol is, flushed de client niet en blijft hij stil staan met een volle buffer... restarten van de pc en dan als de client weer gestart is handmatig op "start core" klikken (de client stopt zichzelf namelijk?) is de enige manier om hem aan de gang te krijgen daarna...

iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? anders stop ik wel weer met GF, het moet wel automatisch gaan allemaal :(

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
ik heb er geen last meer van met de laatste client onder W2k.. onder linux wil hij wel eens gaan hangen.

• Melkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-05 21:14
Ik heb er in het begin ook af en toe last van gehad, maar dat is nu over. Ik heb geen nieuwe client gedownload.

Als-ie hangt en je killt 'm dan herstart-ie inderdaad niet meer (ook niet met start core! check de status messages maar). Je moet dan effe een paar files in de dir weggooien (Status, Messages, lock) en daarna doet-ie 't weer als het goed is.

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-05 08:58
bij wil de client nog wel is hangen als ik per ongeluk wil flushen als de core gestopt is

iets met lenzen

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

per ongeluk willen flushen ;)

(weet het,miereneuken)

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

hmmm... ik ben (op een paar mensen die het een jaar geleden hebben geprobeerd) als eerst begonnen met GF en kan oprecht zeggen dat mijn client nog nooit is blijven hangen :)

het bieden op mijn pc mag nu beginnen ;)
Pagina: 1