Is er iemand die de agenda van SGS gebruikt? Op zich echt heel handig. beter dan de desire, hoewel die er vanwege het sense sausje beter uit ziet. (Bij desire zijn ze bijvoorbeeld vergeten de dag voor de datum te zetten, dus moet je uit je hoofd weten dat de 29e op een woensdag is..)
Er is een echt ergelijke maar:
DE KLEUR!!!
Je kunt namelijk meerdere agenda's gescheiden bijhouden (google/exchange). Voor elke agenda wordt een andere kleur gebruikt, en voor zover ik heb kunnen nagaan kun je deze kleur nergens kiezen.
Dus is heeft mijn SGS in alle wijsheid donkerpaars uitgekozen. Los van het feit dat dat nou net niet mijn kleur is leest het buitengewoon moeilijk: zwarte letters op een donkerpaarse achtergrond..
Wie oh wie houdt zich niet alleen met games bezig en weet een (dirty?) hack?
Er is een echt ergelijke maar:
DE KLEUR!!!
Je kunt namelijk meerdere agenda's gescheiden bijhouden (google/exchange). Voor elke agenda wordt een andere kleur gebruikt, en voor zover ik heb kunnen nagaan kun je deze kleur nergens kiezen.
Dus is heeft mijn SGS in alle wijsheid donkerpaars uitgekozen. Los van het feit dat dat nou net niet mijn kleur is leest het buitengewoon moeilijk: zwarte letters op een donkerpaarse achtergrond..
Wie oh wie houdt zich niet alleen met games bezig en weet een (dirty?) hack?