Anoniem: 305843

Topicstarter
Is er iemand die de agenda van SGS gebruikt? Op zich echt heel handig. beter dan de desire, hoewel die er vanwege het sense sausje beter uit ziet. (Bij desire zijn ze bijvoorbeeld vergeten de dag voor de datum te zetten, dus moet je uit je hoofd weten dat de 29e op een woensdag is..)

Er is een echt ergelijke maar:

DE KLEUR!!!
Je kunt namelijk meerdere agenda's gescheiden bijhouden (google/exchange). Voor elke agenda wordt een andere kleur gebruikt, en voor zover ik heb kunnen nagaan kun je deze kleur nergens kiezen.

Dus is heeft mijn SGS in alle wijsheid donkerpaars uitgekozen. Los van het feit dat dat nou net niet mijn kleur is leest het buitengewoon moeilijk: zwarte letters op een donkerpaarse achtergrond..

Wie oh wie houdt zich niet alleen met games bezig en weet een (dirty?) hack?

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De ontwikkelaar al een mailtje gestuurd? Lijkt mij dat hij dit simpel kan implementeren.

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06 10:12
Ik gebruik op mijn Hero de standaard Android Agenda applicatie. Ik walgde ook van de kleur, en heb het even uitgezocht. Blijkt dat ik de kleur van kalender kan veranderen in de Google Agenda webapplicatie (www.google.com/calendar). Even synchroniseren op mijn Hero, en de kleur was aangepast!

Anoniem: 305843

Topicstarter
Dank voor je tip over de google agenda kleur. Helaas werkt dat alleen voor de Google Agenda, en niet voor de Exchange agenda

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Is het niet zo, dat als je de agenda weer verwijderd en weer aanmaakt er 'n nieuw kleurtje wordt gekozen?
Dat had ik namelijk bij: Handmatig instellen 'combined inbox' kleuren, waar dat dus wel gebeurde...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• nWn
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:16

nWn

In Geocentric Orbit

Misschien nutteloze informatie, maar als je in de market apps kan kopen, kijk eens naar Pure Calendar, die app is werkelijk geniaal.

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-05 15:28
Of anders CalWidget misschien.

DJI Mini 2

Pagina: 1