Beste teakers 
Ik ben nu sinds 2 weken in het bezit van een compleet nieuw systeem.
Na he installen van windows 7 kreeg ik zo nu en dan een Bluescreen. meestal met "page_fault_in_nonpaged_area" en ik kom er maar niet achter wat het is.
Wat heb ik al gedaan?
Windows gereinstalled 2x (1x via orginele DVD 1x via MSDNA Iso)
MEMTEST gedraaid voor totaal 18uur en kwamen 0 errors uit.
Bios geflashed van 1,6 naar 1,8
Gpu drivers deleted met driver cleaner en dergelijke en gereinstalled.
Toch blijf ik die bluescreen zien. Meestal tijdens het gebruik van de WMplugin op een site of tijdens een game.
Daarom dacht ik aan de gpu dit was namelijk het eenige wat ik nog niet nieuw had gekocht voor het systeem en heb inverband met de chipset van het mobo een ATI gpu gehaald. Ben van een gts250 naar HD5770 gegaan. (ja drivers gedeleted met driver cleaner en dergelijke) Maar ook dit hielp niet. Is er iemand die hetzelfde probleem heeft als mij? of iemand die weet wat er mis kan zijn?
Mijn pc bestaat uit:
Cpu:Amd Phenom II X6 1055T 2,8ghz (geen overclock standard cpu cooler)
Ram:2 Dual channel kits van 4GB dus 4x2GB=8GB DDR3 1333mhz CL9-9-9-24 RAM (Geil)
Mobo:Msi 760GM-E51 (met up to-date bios)
HD:WD ears 1TB 7200rpm schijf.
Voeding:OCZ Stealthxtreme 2 600Watt
Gpu:Msi HD5770 1GB
De temps zijn ok volgens mij. Heb ze uitgelezen met Speedfan en Msi Afterburner.
CPU: tussen de 21 en 24graden Idle
Gpu: 42 Graden Idle
Ik wou de cpu temp uitlezen in realtemp maar deze start niet omdat hij mijn cpu niet support. Maar de temp zal wel kloppen aangezien er in het bios dezelfde waardes worden weergeven.
Dus Ik hoop dat iemand mij kan helpen en hoop dat deze openingspost goed genoeg is zo niet dan zijn tips welkom.
Ik ben nu sinds 2 weken in het bezit van een compleet nieuw systeem.
Na he installen van windows 7 kreeg ik zo nu en dan een Bluescreen. meestal met "page_fault_in_nonpaged_area" en ik kom er maar niet achter wat het is.
Wat heb ik al gedaan?
Windows gereinstalled 2x (1x via orginele DVD 1x via MSDNA Iso)
MEMTEST gedraaid voor totaal 18uur en kwamen 0 errors uit.
Bios geflashed van 1,6 naar 1,8
Gpu drivers deleted met driver cleaner en dergelijke en gereinstalled.
Toch blijf ik die bluescreen zien. Meestal tijdens het gebruik van de WMplugin op een site of tijdens een game.
Daarom dacht ik aan de gpu dit was namelijk het eenige wat ik nog niet nieuw had gekocht voor het systeem en heb inverband met de chipset van het mobo een ATI gpu gehaald. Ben van een gts250 naar HD5770 gegaan. (ja drivers gedeleted met driver cleaner en dergelijke) Maar ook dit hielp niet. Is er iemand die hetzelfde probleem heeft als mij? of iemand die weet wat er mis kan zijn?
Mijn pc bestaat uit:
Cpu:Amd Phenom II X6 1055T 2,8ghz (geen overclock standard cpu cooler)
Ram:2 Dual channel kits van 4GB dus 4x2GB=8GB DDR3 1333mhz CL9-9-9-24 RAM (Geil)
Mobo:Msi 760GM-E51 (met up to-date bios)
HD:WD ears 1TB 7200rpm schijf.
Voeding:OCZ Stealthxtreme 2 600Watt
Gpu:Msi HD5770 1GB
De temps zijn ok volgens mij. Heb ze uitgelezen met Speedfan en Msi Afterburner.
CPU: tussen de 21 en 24graden Idle
Gpu: 42 Graden Idle
Ik wou de cpu temp uitlezen in realtemp maar deze start niet omdat hij mijn cpu niet support. Maar de temp zal wel kloppen aangezien er in het bios dezelfde waardes worden weergeven.
Dus Ik hoop dat iemand mij kan helpen en hoop dat deze openingspost goed genoeg is zo niet dan zijn tips welkom.