Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Hendrix63
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-10 16:02
Mijn dochter heeft een nieuwe telefoon gekregen en wil de foto's van haar oude afhalen. Dat is een Nokia 1680 Classic, en dat ding heeft geen bluetooth, infrarood, usb of geheugenkaart. Het is dus niet mogelijk om die foto's simpel van het toestel af te halen. Ik kan ze natuurlijk gaan mms-en maar dat wil ik niet.

Weet iemand of het mogelijk is om het telefoongeheugen van dit toestel op de een of andere manier toch uit te lezen?

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:36

Zerora

Ik Henk 'm!

Heeft die telefoon geen datakabeltje waarmee met een PC gecommuniceerd kan worden? Wellicht dat je op die manier de foto's eraf kan halen.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
wellicht geen gewone USB, maar vaak zit er wel zo'n proprietary kabel bij waarmee je wel data kunt transferen.
Verder ken ik het specifieke model niet, maar ik verwacht dat er toch een mogelijkheid moet zijn tot dataoverdracht.

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 23:09