2x ViewSonic VP-27885K | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Lijkt me dat users dan custom css aan kunnen dragen die goedgekeurd moet worden met instelbare eigenschappen en dat je dan een modulaire usercustomcss.dsp krijgt. Maar hoe bepaal je dan welke door users aangedragen CSS op die instelbare pagina komt?
Volgens mij is dit in lijn met Wiethoofd in "Tweakers.net-overhaul: inventarisatieronde"
Volgens mij is dit in lijn met Wiethoofd in "Tweakers.net-overhaul: inventarisatieronde"
Wiethoofd schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 00:47:
Custom Stylesheet settings die nu veel gebruikt worden - deze worden driftig gedeeld via blogs, DM en het forum - als voorkeuren aan kunnen geven, zo weet je dat ze vanuit t.net zelf komen. Je had/hebt in de tweakers layout op het forum nog steeds de mogelijkheid tot verschillende stylesheets, in de _ng-layout moet je zelf maar raak knutselen en hopen dat je frontpage er hetzelfde uit blijft zien (is redelijk simpel 'op te lossen').
Uitgebreidere, en makkelijkere (klik=>klaar) customizability is volgens mij de key.
Inmiddels heeft Wiethoofd voor 2 CSS-scripts al een eigen custom page inelkaar gefrutst, waar je een CSS met een code uitgespuugt krijgt,
maar de functionaltiteit zou alsnog wel handig zijn
maar de functionaltiteit zou alsnog wel handig zijn
2x ViewSonic VP-27885K | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI