• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-12-2025
Om mijn golf swing te analyseren wil ik graag een high fps camera kopen. Daarbij wil ik minimaal 200fps opnemen en het liefst 300.

De kwaliteit van de opnames hoeven wat mij betreft niet zo heel goed te zijn, als het maar niet al te vaag wordt.

Ik heb tot nu toe deze twee gevonden:

http://nl.exilim.eu/nl/ex...d/exfc100/specifications/
http://nl.exilim.eu/nl/exilimhighspeed/exfs10/

Deze twee verschillen weinig, behalve dat de exfc100 5x optische zoom heeft en de exfs10 3x.

Naast deze merk heb ik verder niet echt low budget camera's gevonden die aan deze specificaties voldoen. Zijn er eventueel nog betere alternatieven (mijn budget is max 150 euro) of is dit wel een goed keus voor ruim 100 euro.

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:01

Sabbi

je denkt aan mij.

Deze camera's nemen in de high speed stand wel op op het formaat van een postzegel, ik weet niet of je daar nou zo veel informatie uit zal halen; is 60 fps full-hd dan niet een betere idee?

• deimos
Ik heb momenteel een 60fps camera van kodak, maar dat is helaas niet genoeg...

Ik moet zeggen dat dat wel meevalt. Ik heb dit op youtube gevonden, gefilmd op 210fps.

YouTube: IronShot : 210fps (EX-FC100)

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ja kwaliteit is crap maar toch goed genoeg om duidelijk de verschillende voorwerpen te onderscheiden. Als dat genoeg is, waarom dan niet gewoon die?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• MPeek
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-12-2025
Zo'n Exilim kan 210FPS filmen op 480 bij 360 dus dat is heel erg goed bruikbaar.

• deimos
Tsurany schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 21:23:
Ja kwaliteit is crap maar toch goed genoeg om duidelijk de verschillende voorwerpen te onderscheiden. Als dat genoeg is, waarom dan niet gewoon die?
Misschien omdat jullie nog andere camera's weten die hetzelfde kan als deze exilim camera's

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-01 19:14

Caveman

whahoehaha

In dit prijsklasse segment heb je niet veel keus.... en die heb je allebei opgenoemt. :)
Ik heb er zelf 1 en de resolutie valt reuze mee daar haal je nog best veel info uit, er was een tijd dat speelfilms op het net een niet veel betere reso hadden en die waren toch ook nog best om naar te kijken (heb ik gehoord, 8) )

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Pagina: 1