Hey,
ik ben na 6 jaar weer een toe aan een nieuwe pc waar ik even mee verder kan
Ik ben een casual gamer maar gebruik ook graag de pc voor webdesign en wat tekenwerk.
Nu had ik het volgende in het zicht:
ANTEC Proto
Corsair VX550W
ASUS X58 P6T
Intel Core i7-950 (3.06GHz,8MB Cache,4.80GT/sec)
LGA1366 CPU Kingston DDR3 1333 3GB/KIT
Western digital 500GB 32MB GP SATA
Gigabyte 1gb DDR5 Radeon 5770
Met dit systeem zou ik alvast knn beginnen en het is de bedoeling
om later eventueel wat uit te breiden (Crossfire met een extra 5770, extra lat ram van 3Gb).
Zijn deze onderdelen de goede keuze of zou ik sommige onderdelen beter vervangen.
Mijn meeste twijfels gaan over het Mobo (MSI of Asus, P6T of een ander....) en de case (ik ben beperkt tot de merken A-open en Antec en wil dus graag een betaalbare Antec maar kan niet kiezen tss de Elite/Proto en 300)
Per onderdeel mag de prijs nog wel iets afwijken zolang het totale prijsverschil maar
onder de 100€ blijft (kwestie van je grens ergens te zetten).
Groetjes en heel erg bedankt voor alle nuttige input,
Filip
ik ben na 6 jaar weer een toe aan een nieuwe pc waar ik even mee verder kan
Ik ben een casual gamer maar gebruik ook graag de pc voor webdesign en wat tekenwerk.
Nu had ik het volgende in het zicht:
ANTEC Proto
Corsair VX550W
ASUS X58 P6T
Intel Core i7-950 (3.06GHz,8MB Cache,4.80GT/sec)
LGA1366 CPU Kingston DDR3 1333 3GB/KIT
Western digital 500GB 32MB GP SATA
Gigabyte 1gb DDR5 Radeon 5770
Met dit systeem zou ik alvast knn beginnen en het is de bedoeling
om later eventueel wat uit te breiden (Crossfire met een extra 5770, extra lat ram van 3Gb).
Zijn deze onderdelen de goede keuze of zou ik sommige onderdelen beter vervangen.
Mijn meeste twijfels gaan over het Mobo (MSI of Asus, P6T of een ander....) en de case (ik ben beperkt tot de merken A-open en Antec en wil dus graag een betaalbare Antec maar kan niet kiezen tss de Elite/Proto en 300)
Per onderdeel mag de prijs nog wel iets afwijken zolang het totale prijsverschil maar
onder de 100€ blijft (kwestie van je grens ergens te zetten).
Groetjes en heel erg bedankt voor alle nuttige input,
Filip