Van T.net: "Sony Ericsson heeft een nieuw accessoire gepresenteerd. De LiveView maakt het mogelijk om updates van Android-applicaties op het 1,3"-scherm van het gadget te tonen. Daarnaast kan de LiveView de telefoonfunctie en muziekspeler bedienen. De LiveView is compatibel met 'de meeste toestellen met Android 2.0 of hoger', aldus de fabrikant. Voorlopig werkt de LiveView met de Android-toestellen van Sony Ericsson, de Samsung Galaxy S en de HTC Desire. Om de accessoire te gebruiken, is een applicatie nodig die binnenkort in de Android Market zal staan."
General
Dimension 11.0 x 35.0 x 35.0
Weight 15.0 gr
Black
Power
Charging connector Micro USB connector
Bluetooth™ General
Operating Range (m) 10 m
UI/Wearing
Graphical display 1.3"" color OLED
display
Keys Two hardkeys and four softkeys
Other Calendar reminders
Find your phone
Display time and date
USB High Speed 2.0 support
Wearing Clip or Wristband
Music player control Play, pause, next, previous track and volume adjustment. Track title display.
Communications
Messaging Display incoming SMS
Display RSS feeds
Social Networking Services Display Facebook™ updates
Display Twitter™ updates
Calls Show phone number for incoming calls
Mute ringer for incoming phone calls
Sales kit
Kit contents LiveView™
Clip
Wristband
Micro USB charger
User Guide
Compatibility
Compatibility Android phone compatible (Android OS 2.0 and above)
Sony Ericsson LiveWare™ Manager required. Available for download on Android market™.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Gcy74VO3ktI&feature=player_embedded]

Geschatte vraagprijs ca. 80 euro (niet zeker)

T.net artikel:

nieuws: Bluetooth-accessoire toont updates Android-apps op klein display

Sony Site:

http://oursocialmedia.com...icsson-liveview%E2%84%A2/

[Voor 198% gewijzigd door pven op 04-03-2011 14:48]

Op WP7 kun je niet eens eigen mp3s als ringtone instellen, how smart is that??

Ik hoop snel op een Gmail-app plugin, dan ben ik verkocht.
(anders dan de nieuwe Nano kan deze via je Android toestel uitgebreid worden met andere 'plugins')

Met de nieuwe Nano (via 3rd party wristband), Liveview & inPulse (Blackberry Watch) en de LG Watchphone worden horloge's dragen weer helemaal in, 2011 stijl!

[Voor 79% gewijzigd door bobwarley op 28-09-2010 17:57]

• Sagaris
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 23-09 13:14
Heel gaaf, hopen dat dit ding een 'hit' wordt, mocht hij dan ook nog met een Desire HD werken ben ik misschien om.

• u_nix_we_all
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
Ik snap het niet helemaal: ze zeggen dat het ding werkt op Android 2.0 devices. Ik heb een Hero, met 2.1 en die wordt niet genoemd. De Experia X10 wordt wél genoemd, en daar draait nog 1.6 op.
Betekent dit dat het ding pas leverbaar is nadat ze 2.1 (2.2 ?) voor de X10 uitrollen ? En is er kans dat dit dingetje ook met een Hero gaat werken ?

Als er een ontwikkelkit / API beschikbaar is voor dit ding, heeft het zeker mogelijkheden. En dan hopen dat er ook concurrerende apparaatjes komen die dezelfde BT technologie (mogen) gebruiken, zodat dit generiek toegepast kan worden voor allerlei uitbreidingen.
@unix ja er is een SDK dus mensen kunnen zelf hun apps uitbreiden met Liveview. Bv zoals is gedaan met Sportypal (zie in het demofilmje).

[Voor 13% gewijzigd door bobwarley op 28-09-2010 18:07]

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
ABM → ACC

• LDVC
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 25-09 08:43

LDVC

Let's get it over with

u_nix_we_all schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:01:
Ik snap het niet helemaal: ze zeggen dat het ding werkt op Android 2.0 devices. Ik heb een Hero, met 2.1 en die wordt niet genoemd. De Xperia X10 wordt wél genoemd, en daar draait nog 1.6 op.
Betekent dit dat het ding pas leverbaar is nadat ze 2.1 (2.2 ?) voor de X10 uitrollen ? En is er kans dat dit dingetje ook met een Hero gaat werken ?
Correct. Hij verschijnt pas nadat de X10/X8 familie zijn update naar 2.1 heeft gehad, dus reken op een release eind Q4. De kans is groot dat het ding met een Hero werkt. De Samsung Galaxy S en HTC desire vallen onder de zogenaamde 'tested phones', wat wil zeggen dat SE garandeerd dat LiveView op die toestellen werkt, maar dat wil absoluut niet zeggen dat ie niet op een Hero zou werken.
Calls Show phone number for incoming calls
Dat is enigzins teleurstellend, want daar heb je natuurlijk niets aan. Ik wil de naam van de beller weten!

[Voor 9% gewijzigd door LDVC op 13-10-2010 16:22]

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

• Sorbo
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 23:05

Sorbo

Uw hulp in huis!

LDVC schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 16:20:

Dat is enigzins teleurstellend, want daar heb je natuurlijk niets aan. Ik wil de naam van de beller weten!
Waarschijnlijk zal hij voor de nummers die bekend zijn in je telefoonboek automagisch de naam aangeven, en voor onbekende nummers alleen het telefoonnummer. Op deze pagina staat wel iets met "Convenient caller ID.."

Nu ik toch bezig ben: De Sony Ericsson LiveView app is ook in de market verschenen, dus mocht je twijfelen of jouw telefoon ondersteund wordt of niet: Probeer hem te zoeken in de normale market. Vind je m, dan kun je er wel van uit gaan dat je telefoon compatible is met de LiveView.

Mijn Legend kan m gewoon vinden, heb de app nu geinstalleerd staan :) De app zelf is overigens niets bijzonders, maar laat wel wat leuke functies zien, zoals:

-Je kunt zelf kiezen welke zaken je op je LV scherm wil hebben (heb je geen facebook, dan haal je het facebook icoon gewoon weg)
-Plugins zijn standaard al ondersteund, de app biedt een functie waarmee je de geinstalleerde plugins kunt beheren
-Hij heeft daadwerkelijk trilfunctie. In de specs werd er niks over gezegd, maar de app biedt de mogelijkheid deze in of uit te schakelen.

Nu alleen nog een releasedatum en ik ben happy :D

• Sorbo
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 23:05

Sorbo

Uw hulp in huis!

Ik zal het topic nog even kicken: Play.com heeft de LiveView sinds vandaag voorzien van een prijs en releasedatum.

Op 19 november verwacht Play.com dit handige horlogeapparaatdingetje voor de prijs van 50 pond te kunnen verkopen. Ik zou alleen nog even wachten met preorderen: De gratis verzending naar Nederland geldt niet, en de kans bestaat dat je ook de douane nog even mag sponsoren, Play verzendt immers vanaf Jersey, welke niet binnen de EU valt en dus ook geen vrijheid van goederenverkeer kent.

Maar, we hebben weer wat meer informatie :D
In de UK is die bij een handelaar nu in stock:

http://www.amazon.co.uk/g...0&creativeASIN=B00477X6DA

Nu wachten op een leverancier in Nederland.

De lijst met compatible toestellen is ook uitgebreid:

Naast de SE X10, X10 Mini, X10 Mini Pro:

Samsung Galaxy S
Samsung Galaxy S 2.1 *

HTC Desire
HTC Desire 2.2 *
HTC Desire Z 2.2 *
HTC Nexus One 2.2*
HTC Wildfire 2.1 *

Motorola Milestone 2.0.1
Motorola Milestone XT720

[Voor 50% gewijzigd door bobwarley op 11-11-2010 19:02]

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Op de site van SE wordt ook een SportyPal 'Xperience Pack' genoemd waarbij je behalve de LiveView ook een subscriptie krijgt voor SportyPal Pro en een band waarin je je telefoon aan je arm kan bevestigen tijdens hardlopen. Helaas is deze band bedoeld voor de X10 mini (pro)...

• -NRG-
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:03
Vandaag bij de Belcompany, MediaMarkt, Dixons, t-for telecom geweest en nergens verkopen ze of weten wanneer ze m gaan verkopen.

Iemand wel een winkel gevonden in Nederland die m verkoopt?

• MaDLiVe
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 17-09 00:20

MaDLiVe

.-Observer-.

Hij is in meer Europese winkels opgedoken:

http://www.mobilyz.com/ni...nu-in-europa-te-bestellen

Bij een Duitse webshop voor 48 euro, mijn duits is alleen zwak dus geen idee of ze ook naar Nederland verzenden.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• -NRG-
Ik vond het volgende:

http://www.idealo.de/prei...veview-sony-ericsson.html
http://www.preis.de/produ...sson-LiveView/831020.html

Ik heb hem zojuist besteld bij PDA Max, die hebben hem op voorraad volgens de website.
Ben benieuwd..

[Voor 4% gewijzigd door -NRG- op 16-11-2010 17:15]

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Volgens de SE NL twitter verschijnt de LiveView hier pas begin december

• -NRG-
Mijn liveview is binnen en mijn eerste ervaringen:

Erg compact apparaatje, wel een beetje aan de dikke kant. Scherm lijkt me niet echt o-led kwaliteit, kleuren zien er een beetje vaal uit. Echt een gemis is dat er geen echt touchscreen is, het werk wel met de touch plekken aan de randen maar het gaat wat tegen mijn gevoel in omdat je een knop moet indrukken om een item te openen. Als je gebeld word zit er naar mijn idee iets te veel vertraging tussen het weergeven van de beller, naam word wel gewoon goed weergegeven, inclusief nummer.

Erg jammer is dat in combinatie met mijn Galaxy S de kalender functie niet werk. Ook de twitter client werkt niet, en dat is naar mijn mening nog het grootste gemis. Het is raar dat Twitter niet werkt, aangezien liveview hier een eigen client voor lijkt te hebben. Als je bij de liveview setting twitter instelt moet je namelijk je gebruikersnaam en wachtwoord opgeven en kan je ook een update frequentie instellen.

De accessoires zijn netjes, ook het horloge bandje ziet er ok uit. Het bandje lijkt echt gemaakt voor sporters, maar zoals ik het nu zie zou je ook gewoon horloge bandjes kunnen gebruiken. Mogelijk ga ik dus een ander bandje kopen, want aan de pols zit dit apperaatje naar mijn idee op de beste plek.

Ik zal meer posten als ik hem wat langer gebruikt heb en mijn indruk nog veranderd.

EDIT:

Twitter werkt nu wel, denk dat ik te ongeduldig was. Blijkbaar update hij twitter pas na een half uur en niet nadat hij ingesteld is. Er is geen manier om hem handmatig te updaten, blijkbaar was ik dus te ongeduldig.
Heb nu een horloge bandje gekocht, deze ziet er wat netter uit :D Op het moment werkt het zo slecht nog niet, en zien wie er belt zonder je telefoon uit je broekzak te halen is erg praktisch, tijdens bijvoorbeld lessen op school en in de auto.

[Voor 14% gewijzigd door -NRG- op 19-11-2010 17:06]

• BroesWillems
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 19-06-2017

BroesWillems

Gympies.

Ik heb zelf ook interesse maar ik lees even mee in de hoop dat iemand kan vertellen of hij met de HTC Hero werkt.

Blaffende Mega's, byten niet.

• Maverick
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 22:57
Lijkt me toch wel een leuk apparaatje. Weet iemand al ergens reviews te vinden?

PSN: DutchTrickle PVoutput

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

SE heeft afgelopen vrijdag de SDK voor de liveview vrijgegeven, dus hopelijk gaan er snel wat developers aan de slag om van de liveview gebruik te maken.

Vraagje voor diegene die de liveview al hebben:
-hoe werkt de liveview i.c.m. sportypal?
-haalt de liveview facebook updates (en twitter) apart binnen? m.a.w.: haalt mijn X10 straks 3x dezelfde statusupdates binnen: via de facebook app, via timescape en via liveview?

• thedicemaster
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 23-09 16:08
wat is nou de werkelijke minimale bluetooth versie voor de liveview?
de website van sony ericsson geeft aan 2.1, maar ze geven ook aan dat de liveview werkt met de xperia x10 mini die 2.0 heeft.

• BooYooToo
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 22-09 10:11
Voor de mensen die hem bij een nederlandse webshop willen bestellen
www.mobielbereikbaar.nl of
http://www.mobielbereikba...h-micro-display-origineel voor een directe link

Ik heb hem gisterochtend besteld. heb gisteravond een TNT tracenummer gekregen.
faizoel schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 09:51:
Voor de mensen die hem bij een nederlandse webshop willen bestellen
www.mobielbereikbaar.nl of
http://www.mobielbereikba...h-micro-display-origineel voor een directe link

Ik heb hem gisterochtend besteld. heb gisteravond een TNT tracenummer gekregen.
Hartstikke goed! Zou je ook een (korte) review voor ons kunnen schrijven?

Want @ http://www.igear360.com/2...yet-ready-for-prime-time/ zien ze er heel veel potentieel in, maar is de live view in z'n huidige vorm nog niet af.

[Voor 17% gewijzigd door bobwarley op 27-11-2010 09:58]

• BooYooToo
Ik heb het apparaatje gisteren gekregen en gebruikt. De bluetooth connectie wordt regelmatig verbroken en reconnecten helpt niet. Liveview apparaat uit en aanzetten helpt meestal wel, niet altijd.

Als de bluetooth connectie werkt dan zie je wel direct alles op je kleine schermpje doorkomen.

Het was de eerste dag vooral veel kloten en ik heb zelfs een aantal verschillende roms gebruikt om te kijken of het daaraan lag. Zie op XDA een issues thread.

Ik heb daar ook gepost dat mijn Liveview apparaat niet meer aangaat. Waarschijnlijk heb ik gewoon een slecht exemplaar... De bluetooth problemen hebben anderen daar ook.

Een review gaat niet lukken, want ik heb nog niet goed kunnen spelen en testen...

• BroesWillems

BroesWillems

Gympies.

Volgens de bovengenoemde webwinkel heb je bluetooth 2.1 nodig. De hero heeft 2.1. Iemand misschien stiekem toch getest met een Hero?

• zynex
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 13:43
Leuk ding, maar niks voor mij. Ik vind het ding een beetje dik en de filmpjes beloven tot nu toe niet gigantisch veel goed. Ik houd het wel bij mijn bmw-150 sony ericcson horloge met openwatch. Werkt perfect icm met een htc legend.

• Lordsauron
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 23:20
Ik heb vanaf het moment dat ik dit ding aangekondigd zag gedacht dat moet ik hebben, hoe vet een fiets computer / muziek afstand bediening.
Het is een iphone nano maar dan WEL met BT het gene wat die nano mist :D. iemand een idee of je bijvoorbeeld met een Galaxy S / Desire HD een BT headset en dit ding zou kunnen aansturen?

• Fire69
  • Registratie: juni 2001
  • Nu online
Versta niks van je post! :P

iPhone Nano? Bestaat volgens mij niet. :)
Bedoel je iPod Nano? Er zit geen flash-geheugen in, kan dus geen muziek spelen :)
Fietscomputer? Hoe wil je dat ding je snelheid laten meten? :)

SGS/DHD met BT headset dit ding aansturen? :?

• MaakmeGek
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 24-09 16:25

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Fire69 schreef op maandag 29 november 2010 @ 23:19:
Versta niks van je post! :P

iPhone Nano? Bestaat volgens mij niet. :)
Bedoel je iPod Nano? Er zit geen flash-geheugen in, kan dus geen muziek spelen :)
Fietscomputer? Hoe wil je dat ding je snelheid laten meten? :)

SGS/DHD met BT headset dit ding aansturen? :?
Fietscomputer zou eventueel kunnen als er een app is die via GPS je snelheid en route bij houdt op je phone en die informatie weer laat zien op de LiveView.

En z'n laatste vraag was wat ongelukkig maar denk dat hij bedoeld of je tegelijkertijd een BT headset kan koppelen en de LiveView. Ik geloof dat de meeste nieuwe toestellen wel 1 audio bluetoothstream en 1 data bluetoothstream ondersteunen maar durf het niet met 100% zekerheid te zeggen dat het ook zo is. Probeer maar eens een BT headset te koppelen en een file te versturen via BT dan weet je het snel genoeg denk ik.

• thedicemaster
iemand op een ander forum heeft het getest, maar de liveview werkt ook gewoon met bluetooth 2.0 telefoons.

en ja, er is ook al door mensen gemeld dat ze de liveview tegelijk met een bt headset hebben kunnen gebruiken.

• BroesWillems

BroesWillems

Gympies.

Heb er toch maar 1 besteld, als het goed is morgen binnen. Probeer het dan met m'n Hero.

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik heb hem vandaag binnen gekregen. Helaas nog niet veel plugins voor te vinden. Bovendien inderdaad erg veel verbindingsproblemen. Compleet random en daarom ook niet bruikbaar vind ik. Hoop dat snel weer updates uitkomen.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Engadget Review is net verschenen @

http://www.engadget.com/2...ericsson-liveview-review/

[Voor 29% gewijzigd door bobwarley op 01-12-2010 21:18]

Op SlashGear is vandaag ook de review verschenen:

http://www.slashgear.com/...liveview-review-03117464/

damn, reply ipv edit

[Voor 14% gewijzigd door bobwarley op 03-12-2010 22:20]

• sdy
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 08-09 23:08
Ik heb vandaag mijn LiveView binnen gekregen en krijg hem niet aan de praat met mijn Hero. Ik kan verbinden, maar direct daarna wordt weergegeven: Gekoppeld. Verbinding verbroken
Vervolgens tappen op LiveView in de bluetooth instellingen doet niks. So far, not so good...
Iemand anders betere ervaringen met de Hero?

Time is an illusion. Lunchtime doubly so.

• deSCHUB
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 17-09-2011
Ok, ik heb het nu 5 dagen in mijn bezit. Besteld bij mobielbereikbaar.nl, prima, volgende dag in huis !
Ik heb zelf een Sony/ericsson X10 en de live view werkt prima !!
Even goed doorlezen wat je nodig hebt om het werkend te krijgen. Opladen geen probleem, idd met 2 uurtjes vol en hij houd het een dag of 3 intensief vol. Je bent natuurlijk erg afhankelijk van je bt verbinding. In mijn huis werkt het ook goed als ik mijn phone ergens heb liggen en de live view als horloge draag. Buitens huis heb ik mijn phone in mijn jas ofzo en de live view doet wat hij moet doen. De tril functie is erg fijn als je hem als horloge om hebt. Het duurde op de een of andere manier wel ongeveer een dag voordat Facebook en Gmail correct werkt Veel instellingen kun je vanaf je phone regelen vanuit de app. En de bediening voor de muziek vind ik ergggg mooi, lekker op de fiets en je player bedienen vanaf bv je pols. Via een plug in kun je ook je eigen player bedienen die je normaal ook gebruikt op je phone, zonder plug in pakt hij je standaard player. Er komen nu steeds meer plug inns wat het allemaal mooier maakt. Ik gebruik nu oa ook een weer plug in en die van sportypal waarbij je bij bv een atb rit via je live view je snelheid ed af kan lezen. Dit vind ik persoonlijk erg makkelijk omdat ik mijn phone in een tasje heb zitten aan mijn bike. Ik gebruik sportypal als trainings programma, die dus ook alles bijhoud bv je route ed.
Je kunt je sms lezen, mail lezen en bij inkomende gesprekken zien wie het is en evt je ringtone uitzetten.
Bij sms,facebook en mail kun je alle berichten lezen , die er vanaf je gebruik van de live view instaan. Dus niet alleen je laatste bericht.
Na alles wat ik er over had gelezen twijfelde ik of ik de live view nog wou hebben maar daar heb ik nu geen spijt meer van ! Bij mij werkt die zoals ik had verwacht...........

• Hazurr
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 18-09-2020

Hazurr

wannabe

Werkt de Mediaplayer van de SGS onder 2.2 wel overigens?

De site beweert dat 2.1 in ieder geval niet werkt...

Pessimism is the foundation of survival

• sdy
Ok, even een update. Ik heb de liveview (een soort van) werkend op de hero. Blijkbaar kun je gewoon niet connected terwijl de liveview nog aan het laden is.
Dus ik heb verbinding. Het probleem is echter wel dat de verbinding ongeveer om de paar minuten wegvalt. Meestal, en ik zeg, meestal, niet altijd, hertelt de verbinding zichzelf. Met name met het bedienen van muziek verbreekt de verbinding.
Je hebt een plugin nodig om de htc-player te kunnen bedienen. Ik heb "HTC Music plugin" en "PowerAMP Plugin" geprobeerd. De eerste werkt wel, maar soms met vertraging. Nadeel is dat je geen trackinfo te zien krijgt op de liveview. De poweramp versie kan ook werken met de htcplayer maar bij mij is de verbinding direct weg zodra ik de plugin start. Het idee is wel leuk omdat je trackinfo hebt en feedback over het volume (meter op display bij wijzigen volume).

Het grote nadeel van het wegvallen van de verbinding is dat als de verbinding eenmaal terug is de liveview weer teruggaat naar het beginscherm. Erg irritant als je op de fiets zit, want je moet dan weer in het menu naar plugins en dan naar de player.

Het doorgeven van oproepen gaat prima, met weergave van naam. Sms-jes worden ook weergegeven, maar wel met een vertraging van een minuut ofzo. Twitter werkt ook, maar facebook lijkt het niet te doen. Ook de calender doet het niet. Ik gebruik op de hero de agenda van htc die synct met mijn google calendar.

Belangrijkste vraag van mij: Weet iemand een player die werkt op de hero die standaard ad2p ondersteunt? Dan kun je gewoon de default muziekbediening van de liveview gebruiken namelijk. Nu werkt alleen het aanpassen van het volume. Dit gaat overerigens wel zonder vertraging en zonder verlies van verbinding.

UPDATE: OK, het apparaat is echt totaal nutteloos icm htc hero. De verbinding valt echt continu weg, zeer irritant. Het blijkt dat ook de gmailplugin de verbinding direct sloopt. Weet niet wat er nu is maar heb vaker geen verbinding dan wel...

[Voor 6% gewijzigd door sdy op 07-12-2010 16:27]

• sdy
UPDATE 2: liveview vanochtend volledig opgeladen. Uur geleden volledig leeg. Ik ga mijn hero opnieuw installeren, misschien dat wat minder zooi helpt ofzo. Ook een reset van de liveview dan maar weer...

• sdy
UPDATE 3: Heb nu FroydVillain 1.6.0 op de hero gezet (verdacht makkelijk trouwens) en de liveview gereset. Nu draait alles als een zonnetje op een mooie zomerdag; ja, ofzo. Ik heb continu verbinding en ik kan muziek bedienen via de ingebouwde liveview functie (standaard andoid player).
Alleen als ik te ver van mijn telefoon ga, en dat is niet ver (meter of vijf), dan is de verbinding weg. Gelukkig herstelt deze verbinding wel vanzelf.
Conclusie, de liveview is wel hero compatible, maar niet htc-sense compatible.
Nu maar eens een eigen liveview plugin schrijven!

• BooYooToo
sdy schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:17:
Conclusie, de liveview is wel hero compatible, maar niet htc-sense compatible.
Dit gevoel heb ik ook. Ik heb het geprobeerd op een MIUI rom en een standaard (Cyanogen) rom Beiden hadden een beter/stabielere verbinding. Nu ik de Sense HD rom erop heb staan loopt het liveview hologe zelfs vast.

Ik ga van de week nogmaals kijken of het met een niet sense rom beter gaat...

BTW ik heb een Nexus one (weet niet of dat ook goed in mij handtekening staat).

• sdy
Ben ik weer.
Ik ben echt helemaal klaar met de liveview, wat een stuk afval zeg. Ik heb gisteren twee keer moeten laden omdat de liveview ineens gewoon uit ging. De batterij status gaf aan dat er nog een halve batterij was. Pas na laden totdat de led groen ging hij weer aan.
En nu nog mooier. Het stuk schroot heeft besloten om vanuit zichzelf opnieuw op te starten. Op zich niet erg, maar hij blijft nu hangen op het sony ericsson logo en er is niks dat ik er aan kan doen. 15+ seconden de powerknop indrukken helpt niet. Het ding tegen een muur gooien ook niet. En de batterij eruit halen is niet mogelijk. Een hard reset knop? Neuh, die heeft niemand nodig moeten ze bij sony ericcson hebben gedacht. Crap...
Dus, nu maar wachten totdat de batterij leeg is denk ik.
Mijn advies voor de liveview: als je er al een besteld hebt, hij werkt prima als onderzetter voor de tafel als deze wankelt, nog niet besteld, houden zo!

• sdy
Tuurlijk, ik ben nog niet klaar met typen, of dat ding gaat het weer doen...

update: en nu gaat de liveview helemaal niet meer aan. Ga hem maar terugsturen. Heeft sony een niet goed, geld teruggarantie? zal wel niet.

[Voor 48% gewijzigd door sdy op 09-12-2010 16:22]

• BooYooToo
Ik merk dat het apparaatje het goed doet, zolang ik niet teveel applicaties open op mijn telefoon...
Ik kan me van XDA een linkje herinneren waarin iemand een video review heeft gemaakt. Hij meldde dat je 50 MB aan geheugen vrij moet hebben wil de Liveview connectie intact blijven.

Ik heb het gisteravond geprobeerd en het leek te werken. Jammer genoeg was na 2 uur de batterij van LiveView leeg, dus goed testen is niet gelukt.

Ik kreeg gedurende die 2 uur wel netjes sms en telefoon te zien op de Liveview als ze binnenkwamen en zelf incombinatie met mijn bluetooth car kit werkte het.

Dus hopen dat Sony er iets aan kan doen dat de app niet gesloten wordt oid als je je telefoon op een normale manier gebruikt.

Vanavond nog maar eens een keer testen (nadat ik de batterij van dat ding opgeladen heb)...

Ik ben heb overigens nog steeds een Desire HD rom op mijn toestel staan. Dus Roms lijkt niet veel uit te maken (als je je vrije geheugen in de gaten houd).

• sdy
Aha, 50 MB vrij houden op de Hero is nogal een opgave. Ik zal eens kijken of ik dit voor elkaar krijg en of dat helpt. Heb net ook een nieuwe kernel en een nieuwe radio op de hero gezet, misschien dat dat nog enige invloed heeft. Hoorde net op tv langskomen dat de liveview is uitgekozen tot 1 van de topgadgets voor 2011, weet alleen niet door wie. In elk geval niet door iemand met een hero :p

Update: Een dag gebprobeerd met de nieuwe radio, nieuwe kernel en froydvillain 1.7.2 en met continu 80MB+ vrij, zonder plugins actief op de liveview. En waarempel. De hele dag stabiele verbiding (mits ik binnen twee met blijf). Nu voorzichtig wat plugins proberen.

[Voor 25% gewijzigd door sdy op 17-12-2010 16:17. Reden: update]

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Best een crappy solution :D 50MB vrij geheugen. Ik heb de liveview allang aan de kant gezet. Ik geloof niet dat het nog wat wordt. Naar wat ik begrepen heb kan het apparaat zelf ook niet geupgrade worden met software. En de connectie problemen zijn er met elk model telefoon. Jammer.

• Tsjilp
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

Tsjilp

RS[I]ds

Heb 'm ook sinds een week. Besteld bij Amazon.de voor 39,99 (incl verzend). Werkt prima icm SE X10, al is de connectie wel wat fragiel. Vind het vreemd dat er standaard wel twitter en facebook updates in zitten, maar niet voor gmail. Gelukkig is daar een plugin voor.

Nadeel vind ik dat hij de android music player gebruikt en niet mediascape, mijn MW600 pakt namelijk standaard mediascape dus je kan niet met de liveview EN de mw600 de player bedienen. Het zou mooi zijn als je de standaard player kon instellen (overigens zou dat eigenlijk een feature van het OS moeten zijn).

Ook is het notification lampje onhandig geplaatst, als je hem als horloge gebruikt moet je je pols zowat breken om dat lampje te kunnen zien, beter hadden ze dat bovenop geplaatst ipv op de powerbutton.

Batterij gaat ongeveer 3 dagen mee, opladen is met een uur of 2 klaar.

Al met al redelijk tevreden, binnenkort maar eens met de SDK spelen.

Raar... Is zo gek nog niet

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Zojuist gepost door SE op blogs.sonyericsson.com/products :
-de vele issues met de LV zijn bekend bij SE en er wordt aan een update gewerkt voor de LV app
-in januari zal ook een firmware-update voor de LV zelf verschijnen (via SEUS lijkt me)

• xvanwaart
  • Laatst online: 02-05 13:47
Even mijn €0,50;
Heb gisteren mijn LiveView ontvangen, zit nu even in het huis van mijn ouders in Duitsland (voor de kenners: naast DE Ring) en dus heb ik hem via Amazon.de gekocht. €37 en de volgende dag in huis! Had hem gekocht met het idee dat hij wel crappy zou werken maar dat ik dan in ieder geval volgend jaar een kans zou maken als hij geupdate is. ECHTER nu geprobeerd met mijn Samsung Galaxy S en Samsung Galaxy Tab en helemaal 0 problemen. Verbinding rock-solid, ook op meer dan 5 meter, plugins werken prima en alles lijkt gewoon van goede kwaliteit! Ik snap werkelijk niet dat je dit voor zo weinig geld kan maken. Hij is een stukje kleiner dan hij op de plaatjes lijkt en is naar mijn idee helemaal niet te dik. Ben alleen benieuwd of hij over een jaar oid nog zo stevig in die polsband zit aangezien hij er elke keer in en uit moet om op te laden. Stamina (ervaring N=1) na 1 keer opladen in ieder geval een dag volgehouden (met natuurlijk veel spelen).
Nou maar eens kijken of ik een lap-timer app kan maken voor wanneer ik deze zomer met mijn R1 zelf over de ring jakker...

conclusie; ERG tevreden

• StephanVierkant
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 15-09 13:10
Tsjilp schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:36:
Heb 'm ook sinds een week. Besteld bij Amazon.de voor 39,99 (incl verzend).
Kan hem nergens vinden voor die prijs, bij welke winkel heb je besteld?

Ik heb overigens geen creditcard, is er een winkel die 'm levert met Paypal of vooruitbetaling?

• thedicemaster
ik geloof dat alleen amazon.de zo goedkoop is, site is wel helemaal duits.
je kan daar een pre-paid kaart van 3vcash.nl gebruiken, werkt met ideal en het overschot kan je gebruiken aan spelletjes in de android market.

• BooYooToo
SE heeft nieuwe firmware beschikbaar gemaakt via de SE Update Service. De verbinding zou nu stabieler moeten zijn. Voor mij is het wel iets beter, maar nog niet goed genoeg... Ik kan toch vaak genoeg geen verbinding krijgen met mijn toestel (Nexus one met MIUI erop).

Het daadwerkelijk doorkrijgen van berichten is wel stabieler geworden.

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Goed nieuws :)

• svenk91
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 14-09 19:42
Sorry dat ik een oud topic bump. Maar gebruikt het horlogebandje de zelfde soort aansluiting als andere horloges zodat ik er een metalen horlogeband aan kan doen? en weet iemand dan wat voor grootte ik moet hebben (18-20-22mm etc.)?

Denk dat een zwart metalen bandje dit horloge achtige ding eer aan zou doen.

Edit: ik heb der een en het is 20mm.

[Voor 10% gewijzigd door svenk91 op 28-06-2011 15:31]

• StephanVierkant
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 15-09 13:10
svenk91 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 02:37:
Sorry dat ik een oud topic bump. Maar gebruikt het horlogebandje de zelfde soort aansluiting als andere horloges zodat ik er een metalen horlogeband aan kan doen? en weet iemand dan wat voor grootte ik moet hebben (18-20-22mm etc.)?

Denk dat een zwart metalen bandje dit horloge achtige ding eer aan zou doen.

Edit: ik heb der een en het is 20mm.
Zit momenteel met dezelfde vraag. Wat voor bandje heb je uiteindelijk gekocht, en hoe bevalt het?

• svenk91
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 14-09 19:42
Stephan4kant schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:57:
[...]

Zit momenteel met dezelfde vraag. Wat voor bandje heb je uiteindelijk gekocht, en hoe bevalt het?
Zelf heb ik eentje gekocht die erg hier op lijkt: http://www.ebay.com/itm/2...ain_0&hash=item3a6e444d46

Eentje met 20mm aansluiting moet goed passen (21mm misschien ook net, ik heb wel een beetje speling maar niet dat het erg opvalt met 20mm)

Hoop dat de nieuw aangekondigde versie in het zelfde bevestigings stukje klikt want het is vrij onmogelijk het bandje van het bevestigings stuk voor het horloge af te halen |:(
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee