Ik heb een MSI K7T Turbo gekocht, maar mijn USB apparaten worden niet herkent. Het gaat om een Vesta webcam en een Scanjet. Ik heb gehoord dat dit wel es vaker komt, maar wat moet ik er aan doen? Ik heb de Via 4 in 1 drivers geinstalleerd en ook nog een Via driver die alle USB zou enablen.
Verwijderd
Hier werkt het (bijna) perfect. Toetsenbord en muis zit op Usb, het enige nadeel is dat booten 30 sec langer duurt als mijn toetsenbord op Usb zit.
Nog niet ge-checkt maar zou standaard aan staan. Zal thuis wel kijken, maar tijdens het installeren van de USB apparatuur merkte het systeem wel of ik de cam had ingeplugt, dus dan zal de USB ook wel ge-enabled zijn lijkt me.Op dinsdag 13 maart 2001 09:58 schreef critical-billy het volgende:
Heb je de USB optie in de bios wel ge-enabled?
Verwijderd
godver , dan haal i dus asus A7V133 RAID . Want ik kan echt wel m'n Snapscan niet missen en ben zeer te vreden of Windhoos ME
Heb je die zogenaamde USB-filter drivers al vanaf de VIA site gedownload? Dat was mijn redding toen ik een Logitech Quickcam 3000 wou gebruiken op een K7T-Pro2A bord.
Ja heb ik gedaan. Geen effect helaas.Op Tuesday 13 March 2001 19:23 schreef dominator het volgende:
Heb je die zogenaamde USB-filter drivers al vanaf de VIA site gedownload? Dat was mijn redding toen ik een Logitech Quickcam 3000 wou gebruiken op een K7T-Pro2A bord.
In de Bios staat USB ook op enabled dus dat is het ook niet. Niemand suggesties?
Pagina: 1