Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Win7] Illegaal-->legaal

Pagina: 1
Acties:
  • 425 views

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-11 16:51

mux

99% efficient!

Topicstarter
Door verkeerde communicatie heb ik op twee computers dezelfde (op zich legale) windows 7 geinstalleerd. Gezien je w7 maar op één computer mag installeren zegt een van de twee nu dat windows niet legitiem is. Het probleem is - ik kan nergens vinden of ik zonder een volledige herinstallatie die versie weer legaal kan maken (bijvoorbeeld door de key van een legale versie in te voeren).

Ik heb het gevoel dat ze heel hard hun best doen om je zo duidelijk mogelijk te maken dat hij niet legitiem is, maar daarna geen oplossingen aandragen. Op microsoft.com staat dat de WGA-kits (om achteraf online te kopen+activeren) enkel geschikt zijn voor Vista en XP, daar heb ik dus niks aan.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Iperf

• Asiom23
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-12-2024
als je naar de properties gaat van "computer" kun je je key veranderen

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 00:32

Twazerty

AVCHDCoder developer

Als het goed is krijg je de melding dat je versie niet geactiveerd kan worden of niet legaal is. Kijk eens bij Computer --> System Properties. Onderaan vind je dan: Change product key. Ik heb een legale versie en kan gewoon het serienummer veranderen.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

• fotowilco
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-08-2024

fotowilco

Niet geschoten is altijd mis!

zo 3e met de oplossing!

Je kan als je nieuwe versie koopt deze key invullen ds geen her-installatie.
je gaat dan naar eigenschappen van deze computer en onderin het scherm heb je de optie product code wijzigen.
vul de nieuwe key in en activeer windows en klaar is kees

[ Voor 6% gewijzigd door fotowilco op 28-09-2010 16:27 ]

Canon 5DIII | Canon 7D | EF 24-70 2.8L | EF 70-200mm f/2.8L USM IS Type II | 50 MM 1.8 | Canon 430 EXII |

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-11 13:27

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 212 en 215

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-11 16:51

mux

99% efficient!

Topicstarter
Geweldig. Even voor de duidelijkheid: ik heb geen beschikking over de computer, ik heb geen windows 7 en ik heb nog nooit licensing-problemen gehad. Op die manier is het bijzonder lastig om over de telefoon uit te vinden hoe dit soort dingen werken, gezien alle WGA-meuk op windows XP en Vista lijkt toegespitst.

Bedankt iedereen voor het replyen in het meest nutteloze topic dat ik ooit heb geopend :)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

ssj3gohan schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 16:29:

Bedankt iedereen voor het replyen in het meest nutteloze topic dat ik ooit heb geopend :)
laten we het daar maar op houden dan ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.