• Maverick
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 22:13
Weet iemand of het mogelijk is om de standaard smilies die je bij android kunt gebruiken aan kunt passen? Ik vind zat manieren om de groene androidjes te vervangen door andere figuurtjes, maar dat is niet wat ik wil.
Als je op het toetsenbord op de smileytoets drukt krijg je er een aantal maar die zijn allemaal in deze stijl:
code:
1
:-) ;-) :-P

Ik wil uiteraard deze typen
code:
1
:) ;) :P

maar dan moet ik dat met de hand doen (en gooit autocorrect er een spatie tussen die ik dan weer moet verwijderen) en het knopje is gewoon wel handig.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Met het HTC_IME toetsenbord kan je custom smileys instellen ;)

Nickname does not reflect reality

• Maverick
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 22:13
hm ja, ik heb stock android. Die HTC_IME is geloof ik wel ergens te downen he. Wellicht toch maar eens even proberen dan.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee