Hallo allemaal.
Laat ik beginnen met te vertellen dat ik niet al te veel verstand heb van hardware op het gebied van Laptops.
Nu zijn er meerdere topics over ..... wat is de beste laptop enz...
Maar mijn vraag is of de Laptop ASUS PRO78JQ-TY060V een goede aankoop is.
Deze laptop komt pas van de Week in Nederland op de markt maar is volgens mij een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Ik zit er dus zwaar overna te denken deze te kopen.
Prijs is rond de 999,00 Euro
-17' 3 HD 1600x900px
-4GB
-500 GB harde schijf.
-Intel Core i7-720QM
-MS Windows 7 home premium
-DVD+brander
-Geheugenkaart lezer
-Ati Mobility Radeon HD5730 1GB
-Geintr. webcam
-Draadloos netwerk
-Hdmi
Ik wil een zo goed mogelijke lapdoos die weer even een paar jaartjes meekan....
Ik speel er ook games op....vindt het net zo heel erg boeiend als ik de instel wat terug moet schroeven om een bepaald spel te kunnen spelen...maar volgens mij kan ik met deze Core i7 in combi met de Ati redelijk gamen.
Daarnaast heb ik mn lapdoos nodig voor veel multi-tasking....foto's & films bewerken/kijken...en natuurlijk surfen op het net...
Waar het op neer komt is dat ik (en wie niet lijkt me) zoveel mogelijk lapdoos (kwa prestaties) voor max 1000 Euro kan krijgen.
Alvast bedankt voor eventuele reacties!
Grtz ....a Noob
Laat ik beginnen met te vertellen dat ik niet al te veel verstand heb van hardware op het gebied van Laptops.
Nu zijn er meerdere topics over ..... wat is de beste laptop enz...
Maar mijn vraag is of de Laptop ASUS PRO78JQ-TY060V een goede aankoop is.
Deze laptop komt pas van de Week in Nederland op de markt maar is volgens mij een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Ik zit er dus zwaar overna te denken deze te kopen.
Prijs is rond de 999,00 Euro
-17' 3 HD 1600x900px
-4GB
-500 GB harde schijf.
-Intel Core i7-720QM
-MS Windows 7 home premium
-DVD+brander
-Geheugenkaart lezer
-Ati Mobility Radeon HD5730 1GB
-Geintr. webcam
-Draadloos netwerk
-Hdmi
Ik wil een zo goed mogelijke lapdoos die weer even een paar jaartjes meekan....
Ik speel er ook games op....vindt het net zo heel erg boeiend als ik de instel wat terug moet schroeven om een bepaald spel te kunnen spelen...maar volgens mij kan ik met deze Core i7 in combi met de Ati redelijk gamen.
Daarnaast heb ik mn lapdoos nodig voor veel multi-tasking....foto's & films bewerken/kijken...en natuurlijk surfen op het net...
Waar het op neer komt is dat ik (en wie niet lijkt me) zoveel mogelijk lapdoos (kwa prestaties) voor max 1000 Euro kan krijgen.
Alvast bedankt voor eventuele reacties!
Grtz ....a Noob