Toon posts:

DEAD RISING 2 GFWL problem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• BartacuZ
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 14-09 19:39
Beste Tweakers,

Ik ben al 2-3 dagen bezig met het uitzoeken van het volgende probleem en ik ben echt ten einde raad..

Ik heb dead rising 2 voor de pc aangeschaft en deze game maakt gebruik van games for windows live, allemaal leuk en wel, GFWL werkt prima op dawn of war 2 (Profiel logged in en ik kan online etc.) Als ik dit wil doen bij dead rising 2 geeft ie steeds de melding: "The Live service may be unavailable, or there may be an issue with your Home networking equipment or firewall. To check Live service status. goto.." in het spel zelf.. dit gebeurt als hij probeert men profiel binnen te halen.

Systeem: Windows 7 Professional 64 bit, en op men laptop 32 bit

Wat al ik geprobeert heb om het op te lossen:
- 4x opnieuw geinstalleerd (dead rising 2 + GFWL)
- Alle poorten open gezet, zelfs DMZ gebruikt
- Virusscanner op pc uit + Firewall
- netwerkdrivers geupdate
- rechtsreeks met modem verbonden

Het grappige is als ik het spel op me laptop wil spelen, en deze is aangesloten met kabel op dezelfde router dan werkt het wel gewoon.. dus het ligt niet aan GFWL zelf. Ik kan de client van GFWL wel gewoon aanmelden voor de markteplace op me pc zelf.. alleen ingame vertikt ie het om online te gaan met men profiel.

Hopelijk kan iemand mij helpen met dit probleem want ik heb speciaal het spel voor co-op gekocht, een vriend van me heeft met GFWL helemaal geen problemen mee..

Alvast bedankt!

• Gammro
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 17:26
Hoe kan het dat je m al hebt, de game komt pas over 2 dagen uit voor de PC :S

• kKaltUu
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 24-09 13:32

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Gammro schreef op woensdag 29 september 2010 @ 06:18:
Hoe kan het dat je m al hebt, de game komt pas over 2 dagen uit voor de PC :S
Nee hoor

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• Wylana
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 16:45
Wat je zou kunnen proberen nog is om de exe file en/of hele map toevoegen aan de exclusion list van je antivirus/firewall applicatie.

Mogelijk dat hij toch nog onbedoeld iets blocked.
Tevens het spel starten als Run As Administrator.

Als dat niet werkt dan zou ik eens kijken of je wel kan pingen naar de servers.
Mocht dat niet lukken dat weet je al waar het probleem zit.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee