[bug] Default wenslijst geen verplaatsmogelijkheid product

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 23:17

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Ik heb een vast ingestelde 'winkelmand'-wenslijst, (vinkje bij Producten automatisch in deze lijst plaatsen) en een 'wenslijstje'-wenslijst die ik in m'n tracker laat zien.

Wil ik echter producten van m'n 'winkelmand'-wenslijst naar m'n 'wenslijstje'-wenslijst via de wenslijst-tab door op Toevoegen aan wenslijst of inventaris te klikken in de 'winkelmand'-wenslijst, dan wordt het product voor een tweede keer toegevoegd aan de 'winkelmand' wenslijst zonder dat ik de mogelijkheid krijg een inventaris te kiezen.

Omdat ik niet in de PW zit maar op de 'bewerk wenslijsten pagina' lijkt het me dat ik de mogelijkheid moet krijgen om producten van de ene naar de andere over te hevelen of te kopiëren naar een niet-default wenslijst zonder het tnetID over te moeten nemen, toe te voegen in de ene en te purgen in de ander.

Valt dit onder de noemer 'intended behaviour' of 'intended behaviour, maar dat kan beter' ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 23:17

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Volgens mij is het een bug, want als ik namelijk een product vanuit de wenslijst naar een inventaris wil hebben komt het product nog een keer in de standaard ingestelde wenslijst te staan.

Volg me op Twitter/X & Bluesky