Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Excel urenregistratie

Pagina: 1
Acties:
  • 335 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo heren en dames

Ik moet voor mijn bedrijf een urenregistratie maken een een X aantal personen

dit zijn de eisen: gebruikers moeten overuren kunnen registreren.
De velden die aanwezig moeten zijn : datum, soort werkzaamheden begintijd, eindtijd, subtotaal, totaal
Als uren opgenomen worden dan moet dit ook hierin geregistreerd worden.
Ik was zelf al een heel eind gekomen maar ik krijg meerdere dingen niet voor elkaar , ik moet de som over meerdere werkbladen uit 1 veld uitrekenen , hier kom ik echt niet uit

Ook zou ik het op prijs stellen als iemand met een excel formulier kan komen waar je overuren ( buiten je normale werktijd in kan voeren ) en ook over meerdere werkbladen een som maakt van totaal opgenomen , totaal opgebouwd en totaal over

Alvast bedankt!

• ajakkes
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-05 22:32

ajakkes

👑

= blad1 a1 + blad2 a1 + blad3 a1

Heb je de rest van het excel formulier wel zelf gemaakt als je niet weet hoe je overuren moet verwerken?

👑

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:17
Waar kan ik mijn uren schrijven en krijg ik die ook betaald :P

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11 10:36

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

knip

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2010 14:17 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-11 14:47
Ik wil ook wel eens wat...
Als jij nu een excel-document maakt hoe jij het wilt zien, dan kunnen wij je wel helpen met de formules. Een beetje meer inzet is gewenst dus. O-)

...less is more

Verwijderd

druglord, dit forum is geen afhaalbalie voor kant-en-klare oplossingen. je mag voor mijn part eens opnieuw proberen, maar dan met inachtname van het got-beleid

lees bovenstaande quickstart even door, neem in je nieuwe post de oplossingen op die je geprobeerd hebt, en waar je eventueel vastloopt bij het toepassen van deze oplossingen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.