Toon posts:

Excel urenregistratie

Pagina: 1
Acties:
  • 265 views

• lucasio
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 09-10-2017
Hallo heren en dames

Ik moet voor mijn bedrijf een urenregistratie maken een een X aantal personen

dit zijn de eisen: gebruikers moeten overuren kunnen registreren.
De velden die aanwezig moeten zijn : datum, soort werkzaamheden begintijd, eindtijd, subtotaal, totaal
Als uren opgenomen worden dan moet dit ook hierin geregistreerd worden.
Ik was zelf al een heel eind gekomen maar ik krijg meerdere dingen niet voor elkaar , ik moet de som over meerdere werkbladen uit 1 veld uitrekenen , hier kom ik echt niet uit

Ook zou ik het op prijs stellen als iemand met een excel formulier kan komen waar je overuren ( buiten je normale werktijd in kan voeren ) en ook over meerdere werkbladen een som maakt van totaal opgenomen , totaal opgebouwd en totaal over

Alvast bedankt!

• ajakkes
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:21
= blad1 a1 + blad2 a1 + blad3 a1

Heb je de rest van het excel formulier wel zelf gemaakt als je niet weet hoe je overuren moet verwerken?

👑

• pacificocean
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 15:59
Waar kan ik mijn uren schrijven en krijg ik die ook betaald :P

• Falcon
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 22:04

Falcon

Q.A. Engineer (.net/azure)

knip

[Voor 93% gewijzigd door _heretic_ op 28-09-2010 14:17]

"You never come second by putting other people first"

• funk-e
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 26-09 08:04
Ik wil ook wel eens wat...
Als jij nu een excel-document maakt hoe jij het wilt zien, dan kunnen wij je wel helpen met de formules. Een beetje meer inzet is gewenst dus. O-)

...less is more

• _heretic_
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 16-12-2012

_heretic_

so, a chicken is not a sparrow

druglord, dit forum is geen afhaalbalie voor kant-en-klare oplossingen. je mag voor mijn part eens opnieuw proberen, maar dan met inachtname van het got-beleid

lees bovenstaande quickstart even door, neem in je nieuwe post de oplossingen op die je geprobeerd hebt, en waar je eventueel vastloopt bij het toepassen van deze oplossingen.

In corporate religions as in others, the heretic must be cast out not because of the probability that he is wrong but because of the possibility that he is right.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee