Toon posts:

Grote muis

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Bulgozer
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 28-05 11:50
Ik ben een jongetje van 2 meter en ben op zoek naar een muis waarmee ik goed overweg kan. De meeste muizen zijn veel te klein voor mijn hand.
Ik had de Logitech MX518 op het oog, is op zich groot genoeg maar de 2 knoppen houden helaas te vroeg op zodat ik niet lekker met mijn vingertoppen kan klikken omdat mijn vingers net te lang zijn.

Weet iemand een fijne muis voor een grote hand? (geen trackball oid want ik wil er ook mee kunnen gamen).

• Lourini
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 26-09 14:44
Alsof je met een trackball niet gamen kan... 8)7

i7-7700K / 32GB DRAM / 3x GTX 1070 8GB / 2x500GB SSD + 3x3TB HDD / 2x Dell Ultrasharp U2515H

• Ventrigo
  • Registratie: juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Wacom tablet?

CM 690 II Advanced, Corsair 520Watt, Gigabyte X48t-DQ6,C2Q 9450, Sapphire 6790, 2x2048MB G.Skill(DDR3,7-7-7-18), Creative X-Fi Extreme Gamer, Logitech MX510 + MS Curve 2000, Samsung 957MB+T240, WD 500+160+200+500GB

• voz
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 22:09

voz

De echte kenner

Ik ben ook een jongetje van 2 meter en ik gebruik een MX518 en een MX1000, deze zijn beide groot genoeg. De knoppen houden inderdaad eerder op dan mijn vingertoppen maar ze klikken makkelijk, ik klik nu met mijn 2e vingerkootje :)

Systeemspecs
PV Installatie

• larsiano
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 20-08-2013

larsiano

-=XTRA=-

Misschien dat plastiche chirurgie hulp kan bieden :D En gamen met een tracker bal natuurlijk kan dat (niet)

Ik ben ook op 5cm na 2mater en heb geen kleine handen ben erg blij met de Logitech G5 (word niet meer verkocht helaas).

Ik had hiervoor een MS Intellimouse Explorer 3.0

Note: Scrolwheel is zeer zacht en lastig te gebruiken voor precieze wapen wisseling

Of deze:

2408WFP + 2x1908FP, i7 950 + EK Supreme, Asus Rampage III Black Edition, 3x2GB Corsair, GTX590, 2 x 120GB Vertex Turbo (RAID0 @ Higpoint3520), 850W Antec W.C.PSU, Termaltake Tenor, 2xZalman Reserator, Steelpad 4S + G5, AW-TaxtX, LG Blu/HD

• NeoMe
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 20-09 22:35

NeoMe

#Addict

Bulgozer schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 13:33:
Ik ben een jongetje van 2 meter en ben op zoek naar een muis waarmee ik goed overweg kan. De meeste muizen zijn veel te klein voor mijn hand.
Ik had de Logitech MX518 op het oog, is op zich groot genoeg maar de 2 knoppen houden helaas te vroeg op zodat ik niet lekker met mijn vingertoppen kan klikken omdat mijn vingers net te lang zijn.

Weet iemand een fijne muis voor een grote hand? (geen trackball oid want ik wil er ook mee kunnen gamen).
Ik heb geen grote handen, maar ik leg mijn hand niet eens zover op de muis. Ik scroll ook met mijn wijsvinger ipv middelvinger, en mijn palm rust op mijn mousepad met gel. Als ik op de 'volgende' knop wil drukken ( die ik niet gebruik ) moet ik mijn hand verleggen. 'vorige' gaat wel prima met topje van mijn duim. * MX518

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Punkbuster
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 21:02
G500 van logitech is lekker breed en groot,

Intel Core i7 8700K | ASRock Z370M-ITX/ac | Corsair Vengeance LPX 3200Mhz | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G

• psych
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 23:54
Trackman Marble van Logitech, probeer hem maar, is prima mee te gamen!

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

• Bulgozer
Die trackball marble gebruik ik al 7 jaar op mijn werk en bevalt me prima, maar gamen wordt moeilijk :P

Dank voor de (serieuze) reacties, ik zal iig eens naar die sidewinder muizen en de G500 kijken.

• Barca
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 01-09 16:49

Barca

In Search Of Sunrise

Mijn maatje van 2,04 meter en grote handen gebruikt, net als ik, de Logitech G5 Gaming mouse. Je kan er uitstekend mee gamen en hij ligt heerlijk in de hand.

Ik heb ook 2 Logitech trackball muizen liggen, 1 draadloos en 1 niet draadloos... waaronder de marble... maar dat gamed natuurlijk voor geen meter. Wat ook raar is is dat ik thuis vroeger altijd trackball'de en toen nam ik op een gegeven moment ook een trackball muis mee naar het werk. Op mijn werk kreeg ik er echter enorme pijn van (RSI?) dus daar gebruik ik nu weer een gewone muis.

Ik adviseer je de G5... ik zou hem in ieder geval een keer proberen/voelen!

[Voor 61% gewijzigd door Barca op 29-09-2010 11:11]

• systeemherstel
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 11-12-2014
Misschien is een verticale muis een oplossing zoals de Evoluent Muis :)

http://www.evoluent.com/

• TERW_DAN
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zelf heb ik MS intelli opticals in gebruik, deze zijn net wat groter dan de standaard logitech OEMdingetjes die ik ook gebruikt heb, en ik vind ze precies goed voor mijn handen.

30" monitor te koop

• Bulgozer
Ben vandaag bij de mediamarkt geweest en daar hebben ze minimaal 30 muizen uitgestald staan. Ideaal om te proberen hoe ze in de hand liggen. Er bleven voor mij 4 muizen over:

1. Roccat Kone (69,-)
2. Microsoft Explorer (69,-)
3. Logitech M500 (35,-)
4. Trust Carbon (of zoiets) (19,-)

De Trust heb ik niet zoveel vertrouwens in. De logitech had een vreemde korte knop voor de rechtermuisklik. Blijven over de 2 duurste natuurlijk. Ben er nog niet uit welke nou de voorkeur heeft.
De G500 had voor mij zoals ik dacht te korte klik-knoppen, net als de MX518. Vind ik eigenlijk wel jammer want de G500 leek me verder de ideale muis.
Helaas heb ik niet de Sidewinder muis gezien.

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Neem de Kone, top muis. Heb zelf de Kova en die ligt heerlijk in de hand en presteert prima.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• LinuX-TUX
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 16:46
En zo'n oude razer koelkast waarmee ze ooit begonnen zijn? Geloof dat ze nu een laser editie ervan hebben gemaakt.

Heb zelf (relatief) grote handen (lange vingers, geen dikke) en vond dat kreng ideaal. Heb in alle jaren erna niet zo'n fijne muis ooit terug gevonden (logitech & razer alternatieven niet) maar moest natuurlijk wel mee in de techniek (wie speelt er nou nog met balmuis :+ )

Zelf nu een lachesis, maar moet bekennen, het is een net niet muis voor mij eigenlijk.

Gevonden: Boomslang was de originele, die hebben ze opnieuw uitgebracht met laser sensor: http://store.razerzone.co...US/pd/productID.169415700

Geloof dat ze bij MM R'dam noord liggen OF Saturn op R'dam zuid ...
edit:
Ah, je had al een preselectie gemaakt. Dan zou ik de Trust idd alvast doorkrassen :Y)

[Voor 6% gewijzigd door LinuX-TUX op 07-10-2010 15:52]

• souljah1h
  • Registratie: november 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

pricewatch: Saitek Cyborg R.A.T. 7

:) kan je alles zelf stellen

Staat ook 1 te koop in de V&A V&A aangeboden: Cyborg RAT 7

[Voor 29% gewijzigd door souljah1h op 07-10-2010 15:52]

• KinZikor
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 00:03
Je zou ook naar de OCZ Behemoth kunnen kijken, volgens mij is dat echt een hele grote muis. Zelf gebruik ik een Roccat Kone, waar ik erg tevreden mee ben.

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 01:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tsurany schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 15:49:
Neem de Kone, top muis. Heb zelf de Kova en die ligt heerlijk in de hand en presteert prima.
Mee eens, zelf ook een Kone eigenaar (helaas moest de eerste retour, maar binnen garantie netjes een nieuwe gekregen). Enkel wat kleine issues met de drivers, maar update van firmware en draait al weer lange tijd helemaal perfect.

De explorer is ook zeker een fijne muis, enkel de scroll-wiel is mij te 'licht' en iets te groot (of is dit enkel bij de Intelli explorer?).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Bulgozer
Het is uiteindelijk deze muis geworden : pricewatch: CM Storm Sentinel Advance

Hij is lekker groot en bevalt erg goed. Het was een koopje vind ik, heb er 44 euro voor betaald en kreeg er een gratis muismat bij. Deze muismat kost bij paradigit/computerland al 30 Euro, geen idee waarom :)
Aanrader voor grote handen maar mijn mening.

• Bear
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 26-09 21:35

Bear

wench

Heb zelf ook berenklauwen >:) maar nooit problemen gehad met het ontwerp van de Logitech MX500 / 518 laat me handen er gewoon op rusten en soms als ik wel met vingertoppen klik iets met gebogen vingers.

edit: oh je heb al een keuze gemaakt :+

[Voor 9% gewijzigd door Bear op 26-10-2010 11:11]

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee