Hoofdredacteur bij GamerBase: games, handhelds en tech, zonder de hype. Gewoon up to date.
Dus daar werkt het ook niet mee.
(Heb altijd gewoon vrij zicht omhoog ja, in 2 auto's in de raam houder...)
Conclusie zou dus kunnen zijn; iOS opnieuw installeren?
// EDIT //
Ben nu aan het herstellen, mijn god wat duurt dat lang...
Laat hier wel even weten als mijn probleem daarmee is opgelost zodra het synchroniseren klaar is.
[ Voor 20% gewijzigd door xoniq op 28-09-2010 13:24 ]
Hoofdredacteur bij GamerBase: games, handhelds en tech, zonder de hype. Gewoon up to date.
[ Voor 13% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 28-09-2010 14:08 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Ik kan mijn muziek maar gedeeltelijk synchroniseren.
Want dan crashed iTunes met de welbekende melding die je dwingt de applicatie te sluiten.
Dat had ik met TomTom ook, het blijkt dat tomtom even een dataverbinding nodig had om de route te kunnen berekenen. Dataverbinding had ik juist uitgeschakeld om hoge rekeningen te voorkomen. Na dit weer aangezet te hebben kon TomTom z'n route ook weer berekenen.Eduardboon schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 15:31:
Ook mijn GPS doet raar, ik kan in het buitenland geen fix krijgen. in het binnenland wel. raar.
Ik kan niet eens 'Openingstijden' starten omdat die geen locatie kan bepalen.
Al sta ik buiten, in de open blauwe lucht, dan krijg ik hoogstens met GPS status een 'Poor signal'.
Jammer aangezien ik wel Navigon en TomTom bezit...
Dat TomTom (even) een data verbinding nodig heeft in het buitenland om een route te berekenen, is je reinste onzin.helpme schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 15:58:
[...]
Dat had ik met TomTom ook, het blijkt dat tomtom even een dataverbinding nodig had om de route te kunnen berekenen. Dataverbinding had ik juist uitgeschakeld om hoge rekeningen te voorkomen. Na dit weer aangezet te hebben kon TomTom z'n route ook weer berekenen.
Wat er waarschijnlijk aan de hand is; er zijn veel gehoorde klachten en problemen met GPS ontvangst in het buitenland. Dit heeft waarschijnlijk te maken met het assisted gedeelte van de GPS chip. Dat assisted gedeelte 'helpt' om wat sneller een fix te krijgen doordat via het internet en/of triangulatie een klein databestandje naar een server gaat (en weer terug naar de iPhone?) die alvast doorgeeft waar je ongeveer bent. Een goede fix voor GPS krijgen in het buitenland terwijl je 'dataroaming' uit hebt staan, duurt daardoor wat langer, of kan eventueel voor problemen zorgen.
Een losse TomTom heeft toch ook geen datavoorziening of verbinding om de route te berekenen? (tenzij met Traffic HD o.i.d. dan wel, maar dat heeft dan met de actuele verkeerssituatie te maken)
[ Voor 83% gewijzigd door autoreverse op 12-10-2010 20:36 ]