Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zopas metro 2033 uitgespeeld, vond het een prachtig spel maar het bevatte bugs die ik maar niet opgelost kreeg. Het is de beruchte bug met blackscreens.
System : W7, ATI5870, quad core 3.0Ghz, dual screen setup.

Er was geen logica: zowel bij directx 9, 10 en 11 kwam het probleem voor. High settings, low settings en alles ertussenin, telkens kwam het probleem terug.
Bij een blackscreen kon ik enkel maar herstarten, dus om het spel uit te spelen heb ik een aantal reboots moeten doen. (cijfer was niet meer bij te houden...:) gelukkig geen problemen.

Het spel was dus vrij onstabiel qua programming, ondanks de vette storyline en spanning.

Zou het kunnen dat de crashes te wijten zijn aan het feit dat dit draaide op een ati kaart? Maw dat het spel volledig gemaakt is voor nvidia met een soort boycot naar ati toe?

Hebben anderen ook last gehad van deze bug?

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Gezien het een vraag.probleem betreft verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:12
Welke driver versie gebruik je?

Probeer eens als je de laatste versie al draait te downdaten naar een versie daarvoor.
Anders updaten naar de meest recente versie.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Verwijderd

Topicstarter
ja ook dit heb ik geprobeerd. Downgraded naar de versie van de dvd zelf (zat bij het spel), alsook alle physx drivers geprobeerd. Niks werkte deftig...
Als dit spel stabiel had geweest had het zeker bij mij een topscore verdiend...