Achtergrond: ik ben -tactisch gezegd- bezig met buiten de deur kijken wat mijn carriere mogelijkheden zijn. Het betekent nog niet dat ik perse overstap, maar wel dat ik rond kijk naar wat ik waard ben.
Nu vraagt een mogelijk toekomstig werkgever wat mijn huidig salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden zijn.
Hierbij heb ik twee vragen:
1) Hoe gebruikelijk is dit?
2) Wat zijn eigenlijk secundaire arbeidsvoorwaarden?
Mijn overwegingen:
1) Ik wil gerust mijn salaris doorgeven. Alleen wil ik wel graag weten wat mijn mogelijk toekomstig werkgever vind dat ik waar ben, niet dat er 10,20 of 30% bij opgeteld wordt... secundair is geen probleem om door te geven. Ik heb een goede indruk van het bedrijf en heb er aan de andere kant niet veel bezwaar bij om mijn huidig salaris te delen.
2) Maar wat zijn secundaire arbeidsvoorwaarden dan precies?
- 50/50 pensioen
- Lease budget
- Prive bellen
- Internetvergoeding
- OV vergoeding
- Bonus? Of valt dat meer onder primair?
Nu vraagt een mogelijk toekomstig werkgever wat mijn huidig salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden zijn.
Hierbij heb ik twee vragen:
1) Hoe gebruikelijk is dit?
2) Wat zijn eigenlijk secundaire arbeidsvoorwaarden?
Mijn overwegingen:
1) Ik wil gerust mijn salaris doorgeven. Alleen wil ik wel graag weten wat mijn mogelijk toekomstig werkgever vind dat ik waar ben, niet dat er 10,20 of 30% bij opgeteld wordt... secundair is geen probleem om door te geven. Ik heb een goede indruk van het bedrijf en heb er aan de andere kant niet veel bezwaar bij om mijn huidig salaris te delen.
2) Maar wat zijn secundaire arbeidsvoorwaarden dan precies?
- 50/50 pensioen
- Lease budget
- Prive bellen
- Internetvergoeding
- OV vergoeding
- Bonus? Of valt dat meer onder primair?
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |