Toon posts:

afbeeldingen per track laten zien in mediaspeler / iTunes

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• ElineK
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 10:44
ik heb met een programmaatje aan veel van mijn mp3's foto's toegevoegd, meestal van de singlehoes van het desbetreffende nummer.

Nu heb ik Mediaplayer van MS, Real player en iTunes geprobeerd. Mediaplayer valt af door zijn ondoorgrondelijke menu's. iTunes ziet er nog het beste uit en maakt niet zo'n puinhoop in de bibliotheek. Alleen bij het tonen van de foto's gaat het mis. In plaats van dat hij de foto toont die ik in de mp3 heb gezet, toont hij de foto van het album of de foto van het eerste nummer van het album. Zo komt het bij een verzamelalbum voor dat ik een foto zie van Marco Borsatto terwijl Tiësto wordt afgespeeld. In de info van de mp3 die ik in iTunes kan raadplegen zie ik wel de goede foto staan en zelfs de songtekst die ik heb toegevoegd aan de mp 3.

Is iTunes zo in te stellen dat hij wel de foto's per track automatisch toont of is een andere speler (hoeft alleen mp3 aan te kunnen) die wel de foto's automatisch toont die in de mp3's zitten? Het moet op Xp, vista en Windows 7 (allen 32bit) kunnen draaien.

Mijn portable mp4 speler laat wel de goede foto's per nummer zien.

• Rupie
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 15:12
iTunes is wel zo in te stellen volgens mij, kwestie van voor alle nummer instellen dat ze geen onderdeel vormen van een verzameling. Dan krijg je per nummer een afbeelding te zien. Probleem is dan wel dat het vrij onoverzichtelijk wordt omdat alle nummers in de lijst nogal ver van elkaar af komen te staan in je bibliotheek.

Desktop | Server | Laptop

• Anthirian
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 15-08 22:52

Anthirian

In Trance We Trust

Inderdaad, als je niet sorteert op album maar op tracktitel of artiest dan krijg je per nummer een al dan niet apart album art te zien. Je kunt eventueel ook links onderin de "Item artwork and video viewer" omhoog laten komen, dan kun je wel per album blijven sorteren.

[Voor 54% gewijzigd door Anthirian op 28-09-2010 18:54. Reden: extra info]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee